Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har kjøpt en Sony Ericsson K810i, men den linseglasset på videotelefoni-kameraet var sprukket. Kan jeg kreve å få ny/reparert? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis det var ødelagt når du fikk den så skal du få ny. Men da må du si ifra til butikken med en gang Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok takk. Skal butikken (PSdata) dekke fraktkostnadene? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det vet jeg ikke. Har du nettopp fått mobilen? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Fikk den i går. Bestilte forgårs Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vis linseglasset var sprekt nàr du fikk den sà skal PS data betale fraktkostnader tilbake. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, jeg er rimelig sikker på at den kom sprukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå