int20h Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I slutten av november kommer Nvidia med et nytt integrert brikkesett for AMD-plattformen. Les mer Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hm... hva menes med "high-end" IGP? Kanskje vente litt med HTPC oppgraderingen.... Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hm, dette tror jeg blir et meget interessant brikkesett. Koblet med watt-snille Phenom-prosessorer kan dette bli en skikkelig killer-kombinasjon på HTPC-markedet. Håper AMD endelig får en innertier, selv om de ikke skulle klare å knuse Intel på rå ytelse per kr eller watt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hm... hva menes med "high-end" IGP?Kanskje vente litt med HTPC oppgraderingen.... 9627131[/snapback] Endelig deler de IGP i to ytelseklasser. Jeg tipper det betyr at toppmodellen for dedikert minne (som loddes på hovedkortet) og at det kan gi en ytelse på nivå med de billigste egne grafikkortene som geforce 7300 GS. Det blir sikkert også fokusert på avspilling av HD film og kanskje muligheter for HDMI-port med lyd og HDCP. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tipper kommende AMD/ATI chipset RX/RD 7xx vil være hakket bedre enn Nividia sitt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Og når kommer det (sånn ca.)? (Tror jeg har lest det...) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har lest litt forskjellig ang. lanseringstidspunkt, bl.a. mai/juni 08 Har dog liksom en følelse av at de vil komme før dette. I wikipedia opererer man kun med "2008" som release dato; AMD Chipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå