EinarEriksen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 HTCs nye Touch Dual er nesten like tynn som Touch, men har skyvedesign og mobiltastatur. Les mer Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må det ikke være trykkfølsom skjerm for å kunne bruke pekepenn. Dere skriver jo at den er berøringsfølsom som i iPhone og Prada, men de bruker elektrisitet som går gjennom fingeren og det virker ikke pekepenn med Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trenger ikke det når enn bare trenger tommelen vet du ^^ Dette er akkuratt det jeg har ventet på. Nå ryker lønningen gitt Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje rette litt på prisen i fakta-rammen? 11.000 kr. høres litt mye for den modellen der Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Uten GPS:( Nå ble jeg skuffet.. Lenke til kommentar
Jorron Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har Touch, og klarer utmerket å skrive SMS med tommelen. Bare å laste ned 3. parts det=) Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva er best da? Touch eller TouchDual. Hvis det er slik som du sier at det finnes programmer som hjelper en? Lenke til kommentar
Protac Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kommer til å kjøpe Touch Dual når den kommer. Vil heller ha 3G enn WiFi, pluss at den har raskere prosessor. Men hadde likt QWERTY-tastatur bedre, slik som S710/S730 har. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja hvorfor slo de ikke bare på stortromma med en gang og inkluderte qwerty og wlan? Hadde muligens blitt for stor konkurrent for tytn II... Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Synd denne posten blir linka til som en TEST av mobilen fra hardware.no . Jeg ble nesten glad jeg Lenke til kommentar
marekz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ...Hadde muligens blitt for stor konkurrent for tytn II... 9644209[/snapback] De vil vel kanskje ikke konkurrere med sitt eget produkt? Ulike segmenter i markedet, ulike behov. Jeg har nå en HTC S710, merker at jeg nesten ikke bruker Wlan - er jo "alltid" i nærheten av en pc uansett.. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja det var det jeg mente, de ønsker jo ikke å danke ut sine egne modeller. Jeg bruker wlan ganske ofte egentlig, når jeg ikke gidder å dra fram PC-en hjemme. Hvis jeg skal sjekke et eller annet kjapt er det mye raskere å hente fram mobilen. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja det var det jeg mente, de ønsker jo ikke å danke ut sine egne modeller. Jeg bruker wlan ganske ofte egentlig, når jeg ikke gidder å dra fram PC-en hjemme. Hvis jeg skal sjekke et eller annet kjapt er det mye raskere å hente fram mobilen. 9645443[/snapback] Sorry, leste første posten din litt *for* fort... Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er best da? Touch eller TouchDual. Hvis det er slik som du sier at det finnes programmer som hjelper en? 9634204[/snapback] Touch! Må jo ha Wifi! PocketCM Keyboard Fungerer slik som tastaturet på iPhone, det blir ikke skrevet før du slipper opp fingeren... I tillegg kan man lage egen layout, skin og legge til egen ordbok... Og Battery Status funker fint til å overklokke telefonen... Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som vet om butikker med bekreftet dato på Touch Dual? Venter veldig på denne Lenke til kommentar
MrG Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flere steder på nettet omtales Touch Dual som HTC 5500 NIKE, der står det tydelig også at den har GPS. Dette får jeg ikke til å samsvare med hva jeg leser om Touch Dual andre steder i Norge ? Noen som kan klargjøre dette ? MrG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg