defire Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Etter lang tids problemer med integrert lyd på hovedkort, har jeg nå satt inn Ensoniq Audio PCI ES1370 lydkort som fungerer flott etter at jeg hentet driver fra nettet. MEN, hver gang jeg starter PC får jeg opp feilmelding: "THE CREATIVE SOUNDBLASTER PCI64 CANNOT LOAD MIDI WAVESET. MIDI PLAYBACK HAS BEEN DISABLED" Er det noen grei måte å få bort denne meldingen? (Bortsett fra å slå av PC'n, da!) Lenke til kommentar
defire Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Etter lang tids problemer med integrert lyd på hovedkort, har jeg nå satt inn Ensoniq Audio PCI ES1370 lydkort som fungerer flott etter at jeg hentet driver fra nettet. MEN, hver gang jeg starter PC får jeg opp feilmelding: "THE CREATIVE SOUNDBLASTER PCI64 CANNOT LOAD MIDI WAVESET. MIDI PLAYBACK HAS BEEN DISABLED" Er det noen grei måte å få bort denne meldingen? (Bortsett fra å slå av PC'n, da!) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bruker du Windows XP? Prøv dette: gå til System properties (høyreklikk på My computer er kjappest), Advanced, error reporting, og Disable error reporting. Ta også vekk "notify if critical errors occur"..så forsvinner den muligens. Hadde lignende problem med mitt lydkort, men da var det ei anna melding som kom opp hver gang jeg starta noe som spilte lyd. Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Etter lang tids problemer med integrert lyd på hovedkort, har jeg nå satt inn Ensoniq Audio PCI ES1370 lydkort som fungerer flott etter at jeg hentet driver fra nettet. MEN, hver gang jeg starter PC får jeg opp feilmelding: "THE CREATIVE SOUNDBLASTER PCI64 CANNOT LOAD MIDI WAVESET. MIDI PLAYBACK HAS BEEN DISABLED" Er det noen grei måte å få bort denne meldingen? (Bortsett fra å slå av PC'n, da!) Last ned nye drivere. Til dette kortet dvs driverne skal det følge med midiset på 2 4 og 8mb som du kan velge. ftp://ftp.gateway.com/pub/hardware_suppor...ive/7512183.exe ikke sløs vekk tid på å se i katalogen om det er andre drivere. Det er denne driveren du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå