TranceCom Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei jeg har ett lite spørsmål jeg lurte på om noen kunne svare på. Jeg bruker windows me og er veldig fornøyd med det så lurer jeg på om det er noe vits og oppgradere til windows xp, eller er ikke dette noe vits?? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Veeeel...XP er jo kanonbra synes jeg. Men vist WinME fungerer fint hos deg ser jeg ikke helt det store poenget i å oppgradere enda...Det koster jo tross alt masse penger å gå til anskaffelese av XP... Men WinXP er dønnstabilt i forhold til WinME. Ganske mange som plages med WinME...Jeg kjøpte den da den kom på markedet...Må si jeg angret stygt på det...Kastet bort en del penger på det ja... Men Men det viktigste er jo at det funker fint for deg....Så har du råd?? Hvorfor ikke prøve Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 WinXP har vel flere sikkerhetshull enn WinMe...? Så lenge WinMe funker, så går det bra... Ikke alle Win-OS'a som kjører like bra på forskjellige hardware-konfigurasjoner... Det som funker bra for en, funker ikke nødvendigvis for en annen... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hvis du er fornøyd med windows ME aksepterer du litt for masse... det er to mulige utfall hvis du installerer XP: 1. Alt blir fucket opp 2. Alt funker dritbra.* (mest vanlig) *med dritbra mener jeg veldig mye bedre enn win98 og Win ME Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå