matsemann81 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei alle sammen! Det er nå en stund siden jeg oppdaterte meg på hva som skjer på hardware fronten. Min siste PC jeg bygde, en vakker svart Shuttle med socket 939 og det som hører med, innser jeg at jeg ikke kommer til å oppgradere til det formålet jeg ser for meg at min nye PC vil takle. Den vil bli nedgradert til stue PC (og det arbeidet får jeg ta for meg en annen gang) mens en ny PC kommer til å entre scenen. Age of Conan virker lovende, og med DirectX 10 så trenger jeg mer kraft for virkelig å kose meg i denne brutale verdenen med kroppsdeler i høy oppløsning. Jeg har som tidligere nevnt litt erfaring med Shuttle, og jeg likte den veldig godt helt til den begynte å bli veldig varm og at ICE viften begynte virkelig å gi lyd fra seg. Så jeg er litt skeptisk med tanke på å handle inn en ny liten boks full av futt. Jeg vil at min nye PC skal være så stille som mulig, slik at jeg kan game som en gal uten at min samboer engang merker at jeg er hjemme Jeg er klar over at det er en stund frem til mars, men jeg kommer ikke til å handle inn det aller nyeste uansett. Et par hakk under er en mye bedre prisklasse, ikke at pris er noen issue (ikke før det skal handles inn tenker jeg). Og da kommer jeg til mitt spørsmål... er det noen der ute som har noen gode poenger, linker, artikler om hvordan best fikse dette? Eller som rett og slett vil bruke litt tid på en flott diskusjon? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du er ikke den eneste som har tenkt tanken på ny maskin til spillene som kommer nå. Jeg ser veldig fram til Crysis, Age Of Conan, NFS Pro Street, UT3 osv+++ Neste generasjon spill. Jeg har sett på deler nå siden jeg ikke har maskin, men det er ikke vits å vente på G92, X48 og det der. Skal ha en PC nå som kjører alt på fult som også varer en stund. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...4B-7A73FB814DDB Skal bestille den nå i morgen eller noe. Har det egentlig kommet noe info om åssen maskin en burde ha på Age Of Conan? Sikkert bare jeg som er litt lat og ikke sett så hardt etter Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare så det er sagt så anbefaler jeg ikke den NorthQ CPU vifta du har valgt det. Har den selv og kjøler omtrent ikke bedre enn standardkjøler til AMD. Lenke til kommentar
matsemann81 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har det egentlig kommet noe info om åssen maskin en burde ha på Age Of Conan?Sikkert bare jeg som er litt lat og ikke sett så hardt etter Har ikke sett noe selv utenom DirectX 10. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare så det er sagt så anbefaler jeg ikke den NorthQ CPU vifta du har valgt det. Har den selv og kjøler omtrent ikke bedre enn standardkjøler til AMD. 9626849[/snapback] Okey. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå