GeirD80 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei! Mine foreldre skal til Pilippinene snart og jeg lurte på om noen har noen erfaringer/tanker om å kjøpe objektiver der. Særlig med tanke på pris og farer for lureri. Tror pappa skal være oppegående nok til å kontrollere at det er ekte vare. Har kikket (dvs siklet) spesielt på Nikon 17-55mm 2.8. Dette ligger jo på over 10000kr i Norge, og kanskje det var en del å spare på det der nede. (Med tanke på at du sparer en god del i f.eks. USA.) (Ellers står Sigma 30mm 1.4 og SB-800 på ønskelisten.) Spørsmålet er jo også om det er worldwide garanti på det. Mener å ha hørt at proffobjektivene skal ha det. Selv om forhandlere her kan være litt vanskelige? Ellers vil jeg takke for et fint forum. Har lært en del av å kikke her på hva folk skriver. Fikk mitt første speilrefleks (D80) i januar og har blitt litt hektet. Mvh Geir Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tar jeg ikke het feil, så er det world wide garanti på alle Nikons objektiver - jeg har det i det minste på min 50/1.8. Det er kamerahusene som har nasjonale garantier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå