tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei. En kamerat av meg selger 360'n hans fordi PC-en hans gikk føyka på LAN (offroadLAN). (ja, helt istarten ). Det er en Xbox 360 Premium, med 2 trådløse kontrollere og 5 spill. Et slags headset følger også med. Han vil ha 2300,- for den. Tror heller ikke han har brukt den så mye. max 3-4mnd gammel tenker jeg. Han skylder meg 300kr, så tenker jeg tar ut 2 lapper, og betaler han idag. Men er prisen grei, eller er det litt høyt? Syntes å se ny 360 selge for 2700. Takk for svar Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken spill følger med? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er spillene, xboxen, kontrollerne i godstand er det et god kjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du får en ny Xbox 360 for 2500,- på Elkjøp og Expert, men den ekstra trådløse kontrollen er verdt ca. 400,- og i tillegg kommer da spillene. Tror nok dette er en rimelig god deal, så lenge konsollen er umodifisert og spillene er orginaler. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hmm, vet i alle fall DoA 4, Et eller anna zombiespill (Deadrising?) Noen bilspill, og noe skytespill. EDIT: Du får en ny Xbox 360 for 2500,- på Elkjøp og Expert, men den ekstra trådløse kontrollen er verdt ca. 400,- og i tillegg kommer da spillene. Tror nok dette er en rimelig god deal, så lenge konsollen er umodifisert og spillene er orginaler. Jeg ser 360'n hos elkjøp til 2995,-, og det er med en kontroller da. eller? Endret 3. oktober 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Virker som en god deal, jeg hadde gått for det. Er det noe galt med konsollen har du jo muligheten til å sparke vedkommende i nøttene. Dead or Alive 4 og Dead Rising er jo begge ansett som gode spill, og 360-en har jo et lass gode bil- og skytespill også, så er god mulighet for at de andre spillene også er meget spillbare. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Må bare si. Litt skuffa over meg selv, som en PS3 tilhenger, havner opp med noe av microsoft. Dersom jeg havner opp med red ring of death, klikker jeg også Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare husk å få med kvitteringen Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ah, ja. Men kan tenke meg at han har klart å rote den bort. Skal huske på det takk Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bare husk å få med kvitteringen 9626399[/snapback] Hva må han ha den til? Er det feil på maskinen så sender du den bare inn.. De krever ikke kvitteringen for å gjøre det(ble aldri spurt om det jeg) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Høres ut som eing god deal. Med dein 360 ved den side har du jo det beste fra to verdener Gå konsollen din i dass får du jo ny av MS likevel Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm, kansje de bare spør om noe serienummer eller noe slikt?. Sånn, hvorfor skulle microsoft kreve noe elkjøp-kvitering? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Microsoft krever nok ingen kvittering. Min kvittering er nok borte, men jeg uroer meg ikke for det. Anyway så vil jeg si at du gjør en bra deal. Dead Rising er et av de beste spillene til 360'n, så det hadde vært bra selv om du bare fikk med det spillet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er ikke så verst pris det der. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kvittering trengs ikke hvis du skal levere inn maskinen nei! Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ah, godt å høre Har projektor og 5.1 surround på rommet med sofa. Håper bildet blir bra, for er ikke særlig høy oppløsning på projektoren. Ikke HD. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bra deal. Bare husk å få deg Live! Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, da var 360'n i hus. Ble litt skuffa på noen punkter. 1. Woah. Den støyer. Blir litt småirritert over høy støy. 2. PowerSupply var stor og klumpete/tung. Ikke pen i alle fall. 3. Føltes litt jalla enkelte steder. Som dvd-rom knappen. plastfølelse. Ellers testa jeg spillet TestDrive unlimited. Spillet hakka litt enkelte steder. Fikk ikke spess smooth opplevelse. Men er vel sikkert bare spillet Ellers virka det bra, liker trådløse ting, ellers god grafikk. Og jeg vet den blir bedre etterhvert som spillene utvikles bedre. Føler at jeg gjorde et ok kjøp. Ikke overlykkelig/trist men ok. Fikk med følgende spill: Test Drive, Fifa 2007, EnchantedArms, Dead or Alive 4 og Dead Rising. Fortsatt tilhenger av Ps3, men syntes 360'n er helt ok. Har mye og holde på med fremover i alle fall :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå