Nilsen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I morgen åpner høstens største datarelaterte begivenhet dørene for flere tusen deltagere. Les mer Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 kan nesten ikke sitte rolig, fy faen dette blir fett Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som nevnt i artikkelen, her: http://etv.theexperience.no/webcam/ Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har hele landet høstferie denne uken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror de har høstferie neste uke her i Trondheim hvertfall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som nevnt i artikkelen, her: http://etv.theexperience.no/webcam/ 9626352[/snapback] Damit, jeg så ikke den der. Var elendig kvalitet på de kameraene da :S Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Av Jørgen E. Nilsen Publisert 3. okt. 2007 13:37 Hahahah, bra tenkt av Jørgen å poste artikkelen akkurat da, ja! dessverre kommer jeg ikke, finansene går ikke opp hvis jeg skulle blitt med, men dere får ha et utrolig bra, LAN, folkens! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mmm... Kjenner TG-muskelen pulserer nå.... (det hørtes med heterofilt ut i hodet mitt).... Dere som skal på The Experience får kose dere Mange spennende foredrag der jeg gjerne sku fått med meg. Men blir disse filmet og lagt ut slik som på The Gathering? Evt. Live-feed? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Alt som skjer på The eXperience vil dekkes av den lokale tv-stasjonen, eTV. http://etv.theexperience.no/ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det skjer i morgen MEn jeg tenker ikke på The eXperience... -Jeg tenker på byLAN!! (I Bergen) Forresten, stille LAN er mye bedre enn et slikt LAN som er fullt av show og musikk som forstyrrer. Men kommer uansett til å følge med The eXperience, i hovedsak pga. NM i overklokking Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Synd jeg ikke kunne komme. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har hele landet høstferie denne uken? 9626353[/snapback] Oversikt frå 2006: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600524&hl= Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Skulle ønske jeg kunne dratt, i år virker det faktisk som det er verdt å få med seg. Har arrangørene anledning til å fortelle hvor mange billetter som er solgt til LAN-delen? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) I morgen åpner høstens største datarelaterte begivenhet dørene for flere tusen deltagere. Les mer 9626054[/snapback] får ikke dratt...har jobb Endret 3. oktober 2007 av estella_87 Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hadde vært en fordel om webcam'et ikke bare viste bilder av en kabel, og nedre del av en skjerm, men faktisk pekte ut mot publikum... Siden ting skal ha begynnt å brake løst hadde det vært morsomt å se på det evt. kaoset som utspiller seg. Ellers ønsker jeg alle arrangører lykke til! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 gleder meg til ting starter å skje her Foreløpig mangler bordet vårt internett :S *vente vente vente* (har kabelen over til en router lenger borte jeg ) Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lenken til "NM i PC-bygging" virker ikke. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lenken til "NM i PC-bygging" virker ikke. 9638993[/snapback] mye som ikke virker på den for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå