naXoz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en daelim roadwin r. jeg har hørt at det går ann å få 22 hp isteden for 15? vet du noe om det? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Post bilder. Etter hva jeg har hørt, er denne plombert, og skal egentlig yte over 20hk. En av de sprekeste 125ccm-ene 4-takt laget. Hør med forhandler hvor plombene sitter. Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Her er et bilde Daelim Roadwin R De i buttikken hvor jeg kjøpte den viste ikke hvor den var.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har sett nok av illustrasjonsbilder, jeg vil se privatbilder. Har du noen? Ok. Er nok ikke så mange som vet hvor plomba ligger ennå. Er du mekkemann så kan du jo sjekke litt rundt forgasseren og innsuget og eksosanlegget. Anbefaler deg å spørre litt på mopedportalen.com også. Mange med god greie der. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en daelim roadwin r. jeg har hørt at det går ann å få 22 hp isteden for 15? vet du noe om det? 9626002[/snapback] regner vel med at det er samme motor som i "vanlig" Roadwin.... Mener det var plomberinger i svanen, men er kronglete og få vekk sånt.... -Bytt til powerfilter -Effektannlegg -Større dyser, (må byttes hvis du sal ha effektanlegg) -Drev den opp eller ned, kommer ann på hva du liker... -Evt større sylinder, gasser, innsug osv Endret 7. oktober 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan nesten ikkno innenfor dette emnet, men kan du si meg hva som vil skje hvis jeg drever opp eller ned, forstår at det blir en bedre ytelse men på hvordan måte. Blir det bedre fart, eller bedre aks? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan nesten ikkno innenfor dette emnet, men kan du si meg hva som vil skje hvis jeg drever opp eller ned, forstår at det blir en bedre ytelse men på hvordan måte. Blir det bedre fart, eller bedre aks? blir ikke bedre ytelse, blir anneledes utveksling... bytter du til ett 16 foran, så får den ca en toppfart på 125-130, kommer litt ann på hvor godt den er innkjørt og sånt.. større drev = mindre aks, større toppfart Mindre drev: Bedre aks, mindre toppfart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå