Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har et problem med en d-link di-524. Problemet er at ruteren kun tidvis gir bra hastighet. vanligvis ligger den dønn stabilt på ca 1,4 Mbit, mens den kanskje en gang i uka ellerns kommer seg opp på 4Mbit. Og det er sistnevnte som er riktig hastighet ut mot nettet. Speedtouch ruteren fra Telenor er koblet opp med 4600, så alt ser greit ut sånn. Når den en gang iblant klarer å kare seg opp i hastighet ligger den til gjengjeld stabilt og fint der et par timer før den dropper ned igjen. Signalstyrken og alt er fint også. Trådløse kortet er av typen 3Com OfficeConnect Noen som har vært borti tilsvarende problemer med dlink rutere ? Kan en formware oppdatering være på plass kanskje ? (V2.04 er installert) Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 V2.04 er nyeste for din ruter, og jeg tror ikke den blir å få noen ny oppdatering med det første etter som den er gammel nå. Mens min dl-524-up funke helt fint, hadde problemer med den i starten, men ble bedre med firmware, men disse kan ikke du bruke. Men den hadde problem med å holde trådløs inet stabilt, måtte ofte restarte den før at min wii fant det trådløse nettverke. Ellers kan du altids sjekke ut www.dlink.no så søke på 524 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå