Gå til innhold

Playstation 3, tilbud, god pris

Libra1988

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På expert sin nettside stod det INTERNETTPRIS 4.999,-

Og at de ikke hadde den på lager, men så så jeg at de hadde den hos min lokale expert butikk, kan jeg da ende opp med en annen sum en internettprisen? Eller koster den da 4.999,- i butikken også? Er sikkert et veldig dumt spmørsmål, men jeg må være 100% sikker :p

kosta 4999 i min lokale expertbutikk eg kjøpte den på flekken! solgte sikkert 10 stykker på en dag.

det stod 5999 på plakaten men da hunn logga seg inn på noe expert greier for å kjekke pris sa hun at den var vist satt ned til 4999 å eg betalte 4999 for starterpack!

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar

Ja jo, både og for min del. Hadde jo vært kjekt med ps2 kompabilitet, men har ingen planer om å bruke ps2 spill på den uansett, flere år siden jeg hadde ps2 i hus. Harddisken blir byttet ut med en større etterhvert, så er ikke avhengig av 60GB kontra 40GB. Og i USB portene har man fortsatt mulighet for mus + tastatur med 2stk., og at ladingen av kontrollene fungerer også i usb porter på pc.

*gruble mer*

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Ser på ebgames att ps3 koster 5999,den med 2 spill,60g hd. Pris er ikke no prob, sitter med xbox360 som jeg skal bytte inn på ebgames. skal ha ps3 nå as, burde få grei pris på xboxn,, 2mnd gammel med 1mnd gammel hd-dvd spiller,12 spill + 2 nye guitar hero2, er jo bare den tredje xboxn j har på litt over 1år.ms suger......nei, skulle ha holdt meg til sony ja. ser spaceworld selger den nye ps3 med 40g hd for 3999.

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å la denne tråden dø med det første. Kjekt å følge med på hvilke tilbud som finnes. Så jeg bumper.

Jeg er ingen økonomisk person, men tenkte å vente til Elkjøp/Lefdal slår til med et knalltilbud (som de oftest gjør)

Tipper de kan få presset den helt ned i 3 lapper innen en måned. Om ikke det så en gang før jul i hvertfall.

Lenke til kommentar

At elkjøp og lefdal legger prisen på ca 3500 en periode er nok ganske sikkert. Men hvis man vil ha ps3 innen neste uke er det liksågreit å bestille fra zailor.no Om det er en fordel å ha kjøpt konsollen i butikk (elkjøp) ved et evt garantitilfelle, vet jeg ikke. Elkjøp/lefdal bruker jo "år og dag" (1 hel måned for å i det heletatt sende inn min PSP. Så da er det kanskje like greit å sende direkte til et Sony serviceverksted.

Lenke til kommentar
Ja jo, både og for min del. Hadde jo vært kjekt med ps2 kompabilitet, men har ingen planer om å bruke ps2 spill på den uansett, flere år siden jeg hadde ps2 i hus. Harddisken blir byttet ut med en større etterhvert, så er ikke avhengig av 60GB kontra 40GB. Og i USB portene har man fortsatt mulighet for mus + tastatur med 2stk., og at ladingen av kontrollene fungerer også i usb porter på pc.

*gruble mer*

Du kan jo bare kjøpe et US adapter så har du plutselig 4 stk ekstra usb proter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...