Gå til innhold

Playstation 3, tilbud, god pris


Libra1988

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starter Pack til 5299,- hos Siba. Men vent til neste uke. Ryktes at et priskutt vil komme neste fredag.

9626014[/snapback]

 

 

Priskutt før jul:P ?

 

Høres litt rart ut, men hva vet vel egentlig jeg:P

9626033[/snapback]

 

Hvilke spill skal du kjøpe sammen med din PS3?

9626039[/snapback]

 

Venter egentlig bare på resident evil og metal gear solid, men skal kjøpe PES når det kommer om ikke så lenge. Har ikke sjekka så mye annet.

9626326[/snapback]

 

Ok, RE5 kommer til 360 også, kanskje også først. PES kommer også selvsagt ut på 360. MGS4 går det rykter om kommer til 360 en liten stund etter PS3 versjonen.

 

Uansett er det lenge til MGS4 kommer ut, så hvis du hadde kjøpe 360 i dag og kjøpt PS3 når MGS4 kommer ut ville du nok fått begge konsollene for dagens PS3 pris.

 

Og hvis MGS4 kommer ut på 360 litt senere trenger du kanskje ikke kjøpe PS3 i det hele tatt for disse spillene her.

 

Men nå er jeg helt nøytral, mange her som ikke klarer være det dessverre.

9626416[/snapback]

 

 

Det blir mye kanskje;)

 

Har alltid hatt playstation og sånn vil det nok bli nå også=P Kommer mye bra til begge konsollene, men jeg vil tro PS3 er det beste valget på sikt. Ikke det at valget ikke allerede er tatt da=P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har begge konsolene og kan si at jeg liker ps3 best. kanskje ikke den billigste, hvor kreaftig den er vil jeg ikke utalle meg om siden det kan føre til et selvmord på dette forumet, men jeg vil gjerne si det at jeg spiller mer på ps3 en jeg gjør på 360. mye av dette er gode spill som er ute og som kommer samt det at jeg blir ikke hørsel skaddet av å ha den på :whistle:

greit det at det er spille tørke på den men det synes jeg også at det er på 360. er man ikke glad i gears of war eller halo er det ikke mange gode spill igjen å velge mellom. de fleste gode spillene som da blir igjen er på begge konsolene og dermed blir ps3 valget pga at jeg gjerne vil høre litt lyd også uten å måtte skru anlegget så kjempe høyt opp.

 

greit det at nettverkstjenstene til sony er elendig, skal ikke nekte for det, men se hvor lang tid ms har på seg i det området. hvis det kanskje er noe trøst for oss ps3 spillere så er nintendo og deres wii enda verre :tease:

 

men til trådstarters spm. kjøp ps3 på shg, elkjøp eller en annen billig plass. se på den som et status symbol på at du har penger og foretrekker kvalitet fremfor kvantitet :whistle:

Lenke til kommentar
Til trådstarter:

Elkjip har som regel et godt tilbud på Ps3, ikke kjøp spill der, men de har som regel et godt tilbud på selve starter pakken :)

Eller SHG.no ;)

 

Lykke til :thumbup:

 

Edit:

Ser at Elkjøp er billiger enn Shg hvis du bor i nærheten av en elkjøp butikk :)Link

9626594[/snapback]

 

Takk=) ja, det gjør jeg faktisk=)

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Ein god del innlegg frå eit troll om enkelte kommentarar rundt dette er fjerna. Som følgje av dette kan enkelte innlegg virke litt feilplasserte. Beklager eventuelle problem denne brukaren har ført med seg.

 

Eg ber om at dykk ignorerer troll i framtida og heller varsler ein moderator om saka. Då vil vi rydde opp så fort som mogleg. :)

Lenke til kommentar
Kan være lurt å vente en måned. Det er mange rykter som sier at det kommer en strippet 40Gb versjon i november. Pris er foreløpig uklart, men trolig 4 lapper. Om den eventuelt kommer til Europa er også uklart.

Hvem vil vel ha en strippet PS3? :hmm:

9628025[/snapback]

 

Ikke jeg ihvertfall. Må nesten ha alt som den orginale har

Lenke til kommentar

Ja...

 

60 GB Starter Pack:

-----------------------

Norge: 6000 kroner

Danmark: 5700 kroner

Sverige: 5000 kroner

Finland: 5000 kroner

UK: 4700 kroner

Tyskland/Frankrike/Nederland etc. (Eurosonen): 4600 kroner

 

80 GB med MotorStorm:

----------------------------

Canada: 3700 kroner

USA: 3200 kroner

 

60 GB:

--------

Canada: 3000 kroner

Japan: 2800 kroner

USA: 2700 kroner

Hong Kong: 2600 kroner

 

20 GB:

--------

Japan: 2300 kroner

Hong Kong: 2200 kroner

Lenke til kommentar
Ja...

 

60 GB Starter Pack:

-----------------------

Norge: 6000 kroner

Danmark: 5700 kroner

Sverige: 5000 kroner

Finland: 5000 kroner

UK: 4700 kroner

Tyskland/Frankrike/Nederland etc. (Eurosonen): 4600 kroner

 

80 GB med MotorStorm:

----------------------------

Canada: 3700 kroner

USA: 3200 kroner

 

60 GB:

--------

Canada: 3000 kroner

Japan: 2800 kroner

USA: 2700 kroner

Hong Kong: 2600 kroner

 

20 GB:

--------

Japan: 2300 kroner

Hong Kong: 2200 kroner

9633105[/snapback]

 

 

Takker så meget, da får jeg kjøpe den der, vil vel ikke bli noe problemer med å ha med den over?

Lenke til kommentar

På expert sin nettside stod det INTERNETTPRIS 4.999,-

 

Og at de ikke hadde den på lager, men så så jeg at de hadde den hos min lokale expert butikk, kan jeg da ende opp med en annen sum en internettprisen? Eller koster den da 4.999,- i butikken også? Er sikkert et veldig dumt spmørsmål, men jeg må være 100% sikker :p

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
På expert sin nettside stod det INTERNETTPRIS 4.999,-

 

Og at de ikke hadde den på lager, men så så jeg at de hadde den hos min lokale expert butikk, kan jeg da ende opp med en annen sum en internettprisen? Eller koster den da 4.999,- i butikken også? Er sikkert et veldig dumt spmørsmål, men jeg må være 100% sikker :p

 

Er nok forskjell i prisen dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...