Gå til innhold

Midway Encountering Unreal Engine Issues on PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig irriterende at alt skal sammenlignes med Gears Of War for tiden. Virker som om mange mener at hvis et spill ikke har GeOW grafikk så er det bare å rakke ned på de :nei:

Og som Mala sier. Selv om grafikken ikke er GeOW aktig så har spillene andre ting å stille opp med som gjør de minst like bra eller bedre :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Veldig irriterende at alt skal sammenlignes med Gears Of War for tiden. Virker som om mange mener at hvis et spill ikke har GeOW grafikk så er det bare å rakke ned på de  :nei:

Og som Mala sier. Selv om grafikken ikke er GeOW aktig så har spillene andre ting å stille opp med som gjør de minst like bra eller bedre  :thumbup:

9632275[/snapback]

Er det så merkelig å sammenligne det med det spillet som de fleste syns har best grafikk da ? (Av de som er ute nå. Ser ut til at Mass Effect kommer til å ta over tronen spør du meg.) Hvis du siktet til meg, så sier jeg ikke at det har dårlig grafikk, tvert imot, jeg syns R6 Vegas ser veldig bra ut. Jeg mente bare det at Gears ser hakket bedre ut.

Lenke til kommentar
Er nok UE3 ja, selv om det kanskje ikke ser sånn ut :p

9629138[/snapback]

øøh LOL?

9629263[/snapback]

":p" , signaliserte nok i dette tilfellet eit snev ironi.

Eg sjølv synest såfall at RSV ser kanonbra ut.

9631179[/snapback]

Det var delvis ironi ja, med et snev av sannhet, da tenkte jeg mest på det at det ser bra ut, men ikke like "skarpt" som Gears of War.

9631198[/snapback]

Jeg lollet til at "UE3 Issues" på PS3 :!: :D

Xbox ftw!

Lenke til kommentar
køyrer ikkje Vegas UE II ? Dykk får arrestere meg om eg tar feil.

Beklagar, sjølvsagt nyttar Vegas seg av UE III.

9628814[/snapback]

Jo, men alle PS3 spill hittil på UE3 engine kjører mye dårligere enn 360 versjonene. R6, Stranglehold bl.a. Er vel også derfor Stranglehold også ble utsatt en stund på PS3.

Lenke til kommentar
Det var delvis ironi ja, med et snev av sannhet, da tenkte jeg mest på det at det ser bra ut, men ikke like "skarpt" som Gears of War.

9631198[/snapback]

Mer enn et snev av sannhet vil jeg si. Langt ifra like "skarpt" som GeoW og jeg vil kanskje si at SC:DA (UE2.5), ihverfall på noen områder, ser bedre ut.

Det er ikke feil å si at RSV har en svak (for å si det ganske forsiktig) implentering av UE3.

Lenke til kommentar
Mer enn et snev av sannhet vil jeg si. Langt ifra like "skarpt" som GeoW og jeg vil kanskje si at SC:DA (UE2.5), ihverfall på noen områder, ser bedre ut.

Det er ikke feil å si at RSV har en svak (for å si det ganske forsiktig) implentering av UE3.

9638131[/snapback]

Enig! SC:DA, ser faktisk utruleg bra ut. Gledar meg til Conviction.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...