Os|r|s Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Var med litt putty i Donald til bror for noen uker siden. morsomt Hvis jeg skal kjøpe fra USA koster det $7 bare i frakt -> http://www.puttyworld.com/ så derfor lurer jeg på om noen vet om det selges putty i norge, og eventuelt hvor? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 silly putty vet ikke om det er for handlere av det her i norge men eg har to sillyputty egg hjemme som eg kjøpte i usa en gang det er kjempe gøy Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hva er en Putty? Ser ut som bare en slim klump man klemmer på ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det enkleste er jo å sjekke leketøysbutikker. Vet jeg har sett mye liknende ting, men er ikke sikker på at det er akkurat det samme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Som den polse spurte ka er putty fornoe? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 trodde putty var no slags fjernstyrings program jeg.. hm.. tror vist mye rart jeg.. er det en leke? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Off topic. Penta eg må si at det er veldig hyggelig at du er så aktivt på forumet. Spicer litt opp liksom. Ps. det er ikke noe skjekke triks. :oops: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Off topic. Penta eg må si at det er veldig hyggelig at du er så aktivt på forumet. Spicer litt opp liksom. Ps. det er ikke noe skjekke triks. :oops: hahahahah ok! takk! det var hyggelig.. bra jeg har mye å gjøre på jobb Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 på www.puttyworld.com står det: Thinking Putty displays four different properties on four different time scales. At very long timescales, it behaves like a liquid spreading out onto a flat surface. At moderate timescales, the Thinking Putty stretches like a plastic solid. At short timescales, it bounces like an elastic solid. And, at very short timescales (the impact of a high-speed projectile), the Thinking Putty simply shatters. Står forresten masse morsomt her Xell: Skal sjekke, men fysikklæreren min sa han hadde lett forgjeves da jeg spurte ham Penta: Ja det er også en ssh klient som hetter PuTTY http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det hørtes litt kult ut egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå