Chicharito Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skaffa meg live i går og skulle teste ut Halo 3 Live men når jeg går på Matchmaking får jeg bare bedskje "Information could not be retrieved from the Halo 3 server" Jeg har testa tilkoblingen min og der får jeg confirmed alle untatt NAT som jeg får OPEN på. Fungerer helt fint å være inne på marketplace og jeg kan se friends som er online. Jeg har en router og den er merket med uPnP + at jeg har prøvd å koble meg direkte i adsl modemet. Noen som kan ha en ide om hva skom kan være galt? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forsøk å være litt tålmodig... det hender at det tar litt tid før informasjonen kommer opp. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg har et problem også. Jeg får beskjed innimellom i spillet at NAT (?) ikke er åpen. Noen som vet hvordan jeg får åpnet den? Jeg har ikke router. Går bare kabel fra trådløsantenna som henger på veggen å inn i en switchbox på rommet her. Endret 3. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg har et problem også. Jeg får beskjed innimellom i spillet at NAT (?) ikke er åpen. Noen som vet hvordan jeg får åpnet den? Jeg har ikke router. Går bare kabel fra trådløsantenna som henger på veggen å inn i en switchbox på rommet her. 9627069[/snapback] Hvis du går i forumet "Hardware" -> "Nettverk" eller "Programvare" -> "Windows" får du sikkert nærmere svar. Spurte selv her om dagen. Fant ut at modemet var ødelagt, så ble nytt rutermodem til 900. Da ble det open. Endret 3. oktober 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Forsøk å være litt tålmodig... det hender at det tar litt tid før informasjonen kommer opp. 9626814[/snapback] Hva er litt tid? lengre enn 30 min? argh dette problemet irriterer meg, lite info å finne andre steder på internett også Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg får bare at den søker i en eeeeeevighet. Går på matchmaking og har valgt mange muligheter. Det står f. eks 15000 players online på den modusen, men den finner aldri et game eller players... aldri en levende sjel. kan noen guide meg? Hva gjør jeg feil? Endret 3. oktober 2007 av Starscream12 Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan tilkoblingsproblemer Live skyldes dette? http://www.idg.no/produkter/lydogBilde/gad...rticle67181.ece Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Virker jo som folk får spilt ihvertfall. Jeg bare venter i evigheter på at den søker etter et game. Noen med likt problem? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det virker ikke for meg heller, har fungert fint den siste uken, men finner jeg ingen å spille med Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skaffa meg live i går og skulle teste ut Halo 3 Live men når jeg går på Matchmaking får jeg bare bedskje "Information could not be retrieved from the Halo 3 server" Jeg har testa tilkoblingen min og der får jeg confirmed alle untatt NAT som jeg får OPEN på. Fungerer helt fint å være inne på marketplace og jeg kan se friends som er online. Jeg har en router og den er merket med uPnP + at jeg har prøvd å koble meg direkte i adsl modemet. Noen som kan ha en ide om hva skom kan være galt? 9625769[/snapback] Jeg hadde dette problemet under betaen, og får samme feilmelding i matchmaking-menyen. For meg er løsningen å "signe ut", slå modemet av og så på igjen, og deretter signe inn på nytt. Det fungerer hver gang, selv om jeg må gjennom denne prosedyren et par-tre ganger. (Husk å vente noen sekunder inne i matchmaking-menyen for å se om det fungerer - feilmeldingen forsvinner nemlig ikke umiddelbart.) Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Får håpe det er live som sliter, nå har jeg prøvd alt mulig, men får samme feilmeldig hver gang. Huff, ender vel opp med at jeg kjøper et annet spill for å se om det fungerer., hvis det ikke gjør det blir boxen solgt. Skal ta å skrive en mail til bungie folka og høre om de har noen ide om hva som kan være galt. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Selger konsollen faktisk ?? Dette høres for meg ut som mer en bruker feil, enn en feil i konsollen (spillet) Har du nat stricted kan du slite med å få spille online i halo3. Den må være open! eller det er det mest gunstige. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har den på open. Alså jeg selger vel ikke konsollen, men er litt frustrert over at det ikke virker hehe fant en post på forumet til bungie, som sier at de fortsatt har problemer med serverene. Typisk at jeg blir rammet av det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 fant en post på forumet til bungie, som sier at de fortsatt har problemer med serverene. Typisk at jeg blir rammet av det 9630250[/snapback] Hm, jeg har ingen problemer med å spille matchmaking. Rare greier. Går kjempefort i tillegg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 hmm, jaja...Noe er det værtfall. Kom litt lengre i sta, signa ut når jeg var inne på MM menyen og signa inn igjen. Da fikk jeg opp hvor mange som var online + at jeg kunne velge hvilken type spill jeg skulle spille. Men fikk fortsatt meldinga "Information could not be retrieved form Halo 3 servers" Har også prøvd å koble til friends. Da får jeg bedskje at de har begrenset NAT instillinger og min instilling er den mest fleksible. Håpe det skjer noe i morra, har veldig lyst til å teste det online Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er tydelig at det er noe med tilkoblingen min. Prøvde å laste ned Skate demoen og jeg ble disconnected 3 ganger før jeg fikk lasta den ned. Spilte også litt campain i Halo 3 i stad, men ble disconnected 5 min inn i spille (må bare beklage til de jeg spilte med hvis dere leser det). Kan det hjelpe å åpne porter på router til xbox'en? Noen som vet hvilkene porter xbox live bruker? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Kansje nettverkskortet i Xboxen din er skadet? Hvis alt annet hjemme hos deg fungerer som det skal mener jeg Endret 4. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan det hjelpe å åpne porter på router til xbox'en? Noen som vet hvilkene porter xbox live bruker? 9636288[/snapback] The following ports must be available for Xbox Live to operate correctly:• UDP 88 • UDP 3074 • TCP 3074 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Takker, men det hjalp ikke å åpne portene Trur jeg bare gir opp dette spille, får testa xboxen min et annet sted om en ukes tid. Lenke til kommentar
lrw Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Får håpe det er live som sliter, nå har jeg prøvd alt mulig, men får samme feilmeldig hver gang. Huff, ender vel opp med at jeg kjøper et annet spill for å se om det fungerer., hvis det ikke gjør det blir boxen solgt. Skal ta å skrive en mail til bungie folka og høre om de har noen ide om hva som kan være galt. 9630071[/snapback] Som jeg svarte i en annen post her, funka det for meg å åpne 2 porter i ruteren min fra Nextgentel. Voicechat og coop funka fint etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå