Gå til innhold

Halo 3 Live - tilkoblings problemer

Chicharito

Anbefalte innlegg

Jeg skaffa meg live i går og skulle teste ut Halo 3 Live men når jeg går på Matchmaking får jeg bare bedskje "Information could not be retrieved from the Halo 3 server"

Jeg har testa tilkoblingen min og der får jeg confirmed alle untatt NAT som jeg får OPEN på. Fungerer helt fint å være inne på marketplace og jeg kan se friends som er online.

Jeg har en router og den er merket med uPnP + at jeg har prøvd å koble meg direkte i adsl modemet.

Noen som kan ha en ide om hva skom kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem også. Jeg får beskjed innimellom i spillet at NAT (?) ikke er åpen. Noen som vet hvordan jeg får åpnet den? Jeg har ikke router. Går bare kabel fra trådløsantenna som henger på veggen å inn i en switchbox på rommet her.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Jeg har et problem også. Jeg får beskjed innimellom i spillet at NAT (?) ikke er åpen. Noen som vet hvordan jeg får åpnet den? Jeg har ikke router. Går bare kabel fra trådløsantenna som henger på veggen å inn i en switchbox på rommet her.

9627069[/snapback]

Hvis du går i forumet "Hardware" -> "Nettverk" eller "Programvare" -> "Windows" får du sikkert nærmere svar. Spurte selv her om dagen. Fant ut at modemet var ødelagt, så ble nytt rutermodem til 900. :p Da ble det open.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Jeg får bare at den søker i en eeeeeevighet. Går på matchmaking og har valgt mange muligheter. Det står f. eks 15000 players online på den modusen, men den finner aldri et game eller players... aldri en levende sjel. kan noen guide meg? Hva gjør jeg feil?

Endret av Starscream12
Lenke til kommentar
Jeg skaffa meg live i går og skulle teste ut Halo 3 Live men når jeg går på Matchmaking får jeg bare bedskje "Information could not be retrieved from the Halo 3 server"

Jeg har testa tilkoblingen min og der får jeg confirmed alle untatt NAT som jeg får OPEN på. Fungerer helt fint å være inne på marketplace og jeg kan se friends som er online.

Jeg har en router og den er merket med uPnP + at jeg har prøvd å koble meg direkte i adsl modemet.

Noen som kan ha en ide om hva skom kan være galt?

9625769[/snapback]

Jeg hadde dette problemet under betaen, og får samme feilmelding i matchmaking-menyen. For meg er løsningen å "signe ut", slå modemet av og så på igjen, og deretter signe inn på nytt. Det fungerer hver gang, selv om jeg må gjennom denne prosedyren et par-tre ganger. (Husk å vente noen sekunder inne i matchmaking-menyen for å se om det fungerer - feilmeldingen forsvinner nemlig ikke umiddelbart.) Håper dette hjelper!

Lenke til kommentar

Får håpe det er live som sliter, nå har jeg prøvd alt mulig, men får samme feilmeldig hver gang. Huff, ender vel opp med at jeg kjøper et annet spill for å se om det fungerer., hvis det ikke gjør det blir boxen solgt.

Skal ta å skrive en mail til bungie folka og høre om de har noen ide om hva som kan være galt.

Lenke til kommentar

hmm, jaja...Noe er det værtfall. Kom litt lengre i sta, signa ut når jeg var inne på MM menyen og signa inn igjen. Da fikk jeg opp hvor mange som var online + at jeg kunne velge hvilken type spill jeg skulle spille. Men fikk fortsatt meldinga "Information could not be retrieved form Halo 3 servers"

Har også prøvd å koble til friends. Da får jeg bedskje at de har begrenset NAT instillinger og min instilling er den mest fleksible. Håpe det skjer noe i morra, har veldig lyst til å teste det online :)

Lenke til kommentar

Det er tydelig at det er noe med tilkoblingen min. Prøvde å laste ned Skate demoen og jeg ble disconnected 3 ganger før jeg fikk lasta den ned. Spilte også litt campain i Halo 3 i stad, men ble disconnected 5 min inn i spille (må bare beklage til de jeg spilte med hvis dere leser det).

Kan det hjelpe å åpne porter på router til xbox'en? Noen som vet hvilkene porter xbox live bruker?

Lenke til kommentar
Får håpe det er live som sliter, nå har jeg prøvd alt mulig, men får samme feilmeldig hver gang. Huff, ender vel opp med at jeg kjøper et annet spill for å se om det fungerer., hvis det ikke gjør det blir boxen solgt.

Skal ta å skrive en mail til bungie folka og høre om de har noen ide om hva som kan være galt.

9630071[/snapback]

Som jeg svarte i en annen post her, funka det for meg å åpne 2 porter i ruteren min fra Nextgentel. Voicechat og coop funka fint etter dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...