Gå til innhold

Valg av kjøler til Q6600

Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du fester den til kjøleribba :)

Problem med TRUE og Nexus er at de originale viftefestene (ståltråd-opplegg) ikke passer så bra med Nexus vifter, så da må du enten modde vifta eller bruke dobbetlsidig tape. Begge deler fungerer greit.

Ellers kan du jo kjøpe en Scythe S-Flex vifte istedet, 1200rpm funker greit.

Lenke til kommentar
Vil helst ha CPU kjøler som jeg abre setter på (ikke må drive å putte vifter nedi osv)

Da er nok neppe Thermalright'en for deg, nei. Du må ta ut hovedkortet og bolte den fast på baksiden, og det er mye mer jobb.

Men det er den beste kjøleren.

Lenke til kommentar
Hvordan funker denne kjøleren blue orb 2 på en Q6600, og hvordan er den i forhold til den som følger med cpu'en? Er det nå vits å innvistere 250 kr i den :)

Leser ene kommentaren på komplett.no

Dette er en super kjøler, har en Q6600 og hadde rundt 57-62ºC, med denne fikk jeg helt ned til 28-31ºC!

Ja, det ser ut som den er verdt det. :)

Lenke til kommentar

Hmm, ser jo bra ut, men er litt redd for tyngden, 869g. Men va dem denne da MaxOrb? Den veier 465g, men koster 200 kr mer. Jeg flytter litt på PC-en, og drar på LAN iblant, så vekt har vell litt å si? Ser den har fått noen gode reslutatar i tester også =)

Det skal nevnes at jeg ska bruke kjøleren på en overklokket Q6600 på oppmot 3ghz, så det er viktig den klare å holde den kjølig :)

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar
Hey, jeg trenger tips om GODE kjølere til Q6600 Det skal være stillegående og kjølende.

Gi også tips om kjøle pasta.

den må ikke blir for stor.

BTW ikke vannkjøler

Kjøp deg en Thermaltake Big Typhoon VX120. Jeg har selv denne på min Q6600 og den funker knall. Dette er en vifte du bare plasserer og fester. Kjøler godt og koster ikke mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...