Trainman Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Programmet som fulgte med min SonyEricsson tlf fungerte dårlig, så jeg ville avinstallere det igjen. Det gikk ikke. Har fjernet alt jeg finner på hd og i reg. MEN! Jeg får f... ikke slettet ikonet på skrivebordet. Ved høyreklikk får jeg kun lov til å "åpne, utforske, lage snarvei og gi nytt navn." Noen tips. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker jeg satt med samme situasjon selv, programmet var virkelig dårlig og jeg ville bli kvitt det med en gang. Husker ikke i øyeblikket hva jeg gjorde, men setter en knapp på at jeg brukte systemgjenomppretting. La du inn programmet nå, er det er fungerende alternativ. Kanskje Eraser kan gjøre det også? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) gå inn på C:\Documents and Settings\all users\skrivebord\ merk fila blå og trykk delete bra se program: MyphoneExplorer Anbefaler dette på det varmeste Det fungerer kjempe bra, og man kan syncke telefonen mot google kalenderen din blant annet Endret 3. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Du får sikkert slette den ved å merke ikonet i c:dokumenter/bruker/skrivebord. og velge delete.. edit VikinGz var kjappere i avtrekkeren Endret 3. oktober 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Takker og bukker for svar! Hverken på "All users" eller "vanlig bruker" lå ikonet i mappen for skrivebord. Hva nu? Edit: Tilleggsoppl. Endret 4. oktober 2007 av Trainman Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har du på "vis skulte filer " ? Det kan hende du finner muligheten i :egenskap for skjerm og tilpass skrivebord.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du kan eventuelt slette filen i sikkermodus (tapp f8 under oppstart) Du kan se etter tips her: http://itpro.no/art/8686.html Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Takker igjen for svar. Skal prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå