Gå til innhold

Hvordan få tak i det ingen butikker selger?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg et nytt produkt fra MSI som ikke forhandles i Norge?

Jeg har forhørt meg med et titalls webshoper som fører MSI produkter om de kan være så snille å bestille opp dette produktet til meg, men ingen vil.

Noen som har noen tips og ideer?

Jeg vil i bunn og grunn kjøpe denne barebook'en fra MSI. MSI Barebook

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MS-1719.jpgIntelCore2Duo.gif

• Based on Intel® PM965 + ICH-8M

• Support Intel® Merom FSB800 CPU T7100/7300/7500/7700

• NVIDIA® Geforce® Go 8600M-GT 512MB

• 17" WUXGA ( 1920x1200 )

• Built-in MS-6837

• Built-in Super-Multi Drive (supports DVD RAM)

• Built-in 1.3 Mega Pixel Webcam

• DDR2 533/667 SO-DIMM x 2 slots, MAX: 4GB

Lenke til kommentar

Har du sjekket i det store utland om du kan få sendt denne til deg i Norge? Tror ikke du vil få gjennomslag for et slik kjøp via en nettbutikk, siden man må ta inn i visse kvanta for at det skal lønne seg. Også er det et par ting om forhandleravtaler.

Jeg ville ha bestilt fra utlandet og sjekket om du kan få nordisk tastaturoppsett. Så vidt jeg skjønner er dette en whitebox maskin som settes sammen på bestilling. Da er det nok veldig mulig å få tak i norsk tastaturoppsett.

Kan tenkes du finner forhandlere i DK eller i S.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Trådstarter bes roe ned bruken av smileys, og ikke bumpe i hytt og gevær. bruk EDIT-knappen om du vil tilføre mer info, istedet for å legge til en ny post.

Unødvendige poster/setninger er slettet/bortredigert.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Trådstarter bes roe ned bruken av smileys, og ikke bumpe i hytt og gevær. bruk EDIT-knappen om du vil tilføre mer info, istedet for å legge til en ny post.

Unødvendige poster/setninger er slettet/bortredigert.

9625863[/snapback]

Det er første gang jeg har sett noen har blitt redigert for smileys. Finner det svært irriterende å lese en post full av tegn og sms språk, men fortsatt første gang jeg har sett dette bli gjort.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er litt skeptisk i forhold til om et 8600 kort klarer å dra noen spill på 1920*1200? Ser for meg at skjermen først og fremst er myntet på video/HD materiale?

Man kan justere ned oppløsningen i selve spillet. Ingen som sier at du skal kjøre på max. Litt kjipt å kjøpe en Laptop med 1024 x 768 oppløsning bare fordi skjermkortet kjører best i 3D med den oppløsningen.

Endret av siNch
Lenke til kommentar
Har du sjekket i det store utland om du kan få sendt denne til deg i Norge? Tror ikke du vil få gjennomslag for et slik kjøp via en nettbutikk, siden man må ta inn i visse kvanta for at det skal lønne seg. Også er det et par ting om forhandleravtaler.

Jeg ville ha bestilt fra utlandet og sjekket om du kan få nordisk tastaturoppsett. Så vidt jeg skjønner er dette en whitebox maskin som settes sammen på bestilling. Da er det nok veldig mulig å få tak i norsk tastaturoppsett.

Kan tenkes du finner forhandlere i DK eller i S.

9625857[/snapback]

Vil helst ha bare barebone. Uten at noen har satt den sammen. Det skal jeg gjøre selv. Problemet med å bestille i utland er moms/toll reglene. I følge MSI skal det gå an å bestille igjennom en distrubitør. Problemet er at disse primært skal selger til forhandlere. Vurderer også Compal IFL90 serien med 1600 x 1200 oppløsning og samme grafikk-kort, men har mest lyst på en 17" WUXGA skjerm.

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet gjentatt ulovlig bumping og manglende respekt for moderators anmodning om å slutte med det.

Det er første gang jeg har sett noen har blitt redigert for smileys. Finner det svært irriterende å lese en post full av tegn og sms språk, men fortsatt første gang jeg har sett dette bli gjort.

9625889[/snapback]

Jeg redigerer sånt flere ganger daglig, samt emnefelter med skrivefeil men sier sjeldent i fra om det i tråden. Se på det som en usynlig ekstratjeneste for leserne av tråden :)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...