Chatrine17 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Heisann! Skal ha trådløst nettverkskort til stasjonær PC. Finnes det noen generelle "styr unna" og "løp og kjøp" råd her? Hva må jeg se etter? Kan disse USB "kortene" fugere like bra som PCI-kort? Kom gjerne med konkrete anbefalinger på noe som funker. Trenger ikke være det hotteste og dyreste, skal bare på nett... Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ingen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kommer vel an på hvilken standard du har på den trådløse ruteren din? Er det foreksempel G eller N standard, vil det lønne seg å kjøpe en adapter som tilsvarer denne. Har du N standard kan jeg anbefale USB N adapter. Mitt heter D-Link rangebooster N Dwa140. Funker veldig bra, stabil og kjapp. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ingen aning om hva huseieren har. Vet ikke hva som er standard fra bredbåndspatruljen. Hva er sikrest å kjøpe dersom man ikke vet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Selv har jeg tidligere brukt dette kortet som var stabilt og greit. Hva du bør velge avhenger av hva som er mellom router og din PC og hvor stor avstand. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Mellom router og min PC er det luft Neida. Det er et gulv (ikke betong) og jeg mottar ok signal med min laptop. Trenger altså et kort som er stabilt og som ikke går dunken slik som mitt forrige skycer kort. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da holder sikkert det jeg linket til. Det er helt stabilt her hvertfall. USB fungerer som regel greit også, men har inntrykk av at antennene ikke er like gode på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå