Gå til innhold

MS LIVE ID : Umulig å logge inn(MAIL)

Anbefalte innlegg

Når jeg i går skulle logge inn på hotmail.com eller windows live id som det så søtt heter nå, fikk jeg beskjed om at passordet eller brukernavnet var feil

Greit, da logger jeg inn via MSN live messenger å trykker på mailknappen som fører meg direkte til innboks, men neida ikke funket det der heller.

Det som er det mest irriterende med dette er at jeg alltid har hatt samme passord og brukernavn for mail og msn( det går ikke å ha forskjellige)

Defor skal det i teorien funke å logge seg på for å sjekke mail , siden msn live messenger funker toppers

Når jeg trykker på " forgot your password linken og taster inn mail adressa kommer det opp:

"This is a limited account, sign up to change password"

javel , får prøve det da

Så får jeg beskjed om at mailadressa allerede er i bruk( bombe siden den er min allerede)

Så jævlig frustrerende :ohmy:

What to do?

Tips noen?

Edit:

Tenkte det var pga at jeg hadde satt opp 2 brukerkontoer i windows xp, begge kjørte jeg windows Passport via useraccount + krysset av for at begge ikke skulle samkjøres med xp login

Så nå har jeg sletta ene brukerkontoen innpå windows xp, still no results. Prøvde å sette opp windows Passport via useraccounts på nytt, men neida

EDIT:

Da har jeg lagt inn MSN Live Messsenger på nytt, uten resultat. Jeg har også fjerna passport via kontoen jeg har i xp

Sletta alle cookies i IE og Opera, sletta cache i IE og Opera. Jeg har sletta alt som kan slettes.

jeg fulgte også en guide der man fjerner passport via regedit, uten resultat

FOLKENS jeg er desperat etter tips eller løsning, føler meg lamma når jeg ikke får sjekka mail :cry:

Endret av _Sha9ick_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...