eskarls Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg den nye Creative zen, lurer på om det er noen som har prøvd denne? Den er helt ny nå i oktober 2007. Ser veldig kuul ut og har mange fine funksjoner:) Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340034 Er et bra tilbud det her, billigst på nett gitt Endret 3. oktober 2007 av eskarls Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Helt enig at det er en stilig spiller, men hvis du er opptatt av lydkvalitet burde du ta en titt på Meizu M6 ... Den er vel ca. like stor men kanskje litt bedre på noen områder. Men den støtter ikke SD kort som Zen da ... Lenke til kommentar
Bojje1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg bestillte en stk Zen 8gb til dama. Og det jeg kan si om den, er vel stort sett bare positivt. Jeg har riktignok ikke fått testet den ordentlig ennå, men inntrykket jeg har fått, er meget positivt. Jeg hr ikke testet øreproppene som fulgte med, men testet den med koss portapro. Jeg vil påstå at lyden var klar, god og høy. Når det gjelder video har jeg kun fått testet den med musikkvideoer, og er egentlig meget fornøyd når det gjelder den delen også (både jeg og dama.) Skjermen er sylskarp, med sine opptil 16,7 mill farger. Det eneste minuset som jeg kommer på i farta er at knappene ikke har lys, så det er litt vanskelig å finne riktig knapp i starten hvis det er mørkt rundt deg. Ellers er den imponerende liten, med imponerende god skjerm. Edit: Glemte å nevnte at programvaren fungerer fint, og at man i tillegg kan laste over musikk/video ved "dra-og-slipp"-metoden i explorer. Endret 4. oktober 2007 av Bojje1 Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan du teste den med divx? Hvordan kvalitet er det på video egentlig.... Tar den undertexter som srt eller sub, vet du det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 den kan bli nyttig om de fikser minnekortfunksjonen, fream til da er det en spiller der en av hovedfunksjonene er tilbakestående, bokstavelig talt Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva er galt med minnekortet? Lenke til kommentar
Bojje1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 I natt så jeg og dama en episode scrubs på senga, på zen-en. Det fungerte helt greit, men skjermen er kanskje litt liten til å glo på den i lengden. Den er dog sylskarp. Divx funker fint Lenke til kommentar
m99 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er galt med minnekortet? 9639507[/snapback] Du kan ikke kopiere filene mellom internminnet og minnekortet. I natt så jeg og dama en episode scrubs på senga, på zen-en. Det fungerte helt greit, men skjermen er kanskje litt liten til å glo på den i lengden. Den er dog sylskarp. Divx funker fint 9639740[/snapback] Såfremt oppløsningen er 320x240 eller mindre. Noen andre ting som ikke er bra; kan ikke ta opp fra radio, krever WMP (dukker altså ikke opp som en flashdisk). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen som vet noe mer om når vi kan få tak i 16GB-versjonen? Want to buy. Lenke til kommentar
JJ07 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, jeg får ikke minsket oppløsningen på serier og sånn jeg legger inn, noen som har noen råd? Ellers er jeg super fornøyd med denne spilleren, men gleder meg til å teste videofunksjonen;) Til dere som har vurdert å kjøpe Zen fremfor Nano: Gjør det!! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ville hatt en om den hadde hatt like mye plass som ZEN Vision:M spillerene har Lenke til kommentar
JJ07 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ville hatt en om den hadde hatt like mye plass som ZEN Vision:M spillerene har Nå er det jo sånn at det ventes større minnebrikker 2008, disse skal vistnok være på 16 og 32gb, da er vel denne spiller ok vel;) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan dere som har den prøve med filene som ligger på http://chriswa.tihlde.org/aactest/ og si om de funker? -C- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Endelig er 16GB på lager. Bestilt. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen som har noen nytteprogrammer for denne ? F.eks. en raskere videoconverter .. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mange med Vision:M brukte SUPER, regner med at det er mulig å konvertere til WMV9 og 320x240 med det. Lenke til kommentar
JJ07 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mange med Vision:M brukte SUPER, regner med at det er mulig å konvertere til WMV9 og 320x240 med det. Skal testes ut;) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ok, trenger litt hjelp her .. Har en Zen, men etter at den i går gikk tom for strøm, vil den ikke lades, den er bare helt død .. Vennligst hjelp !! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Forsøk å trykke reset-knappen når den er plugget i laderen, eller evt. la den stå noen timer i laderen. Endret 6. november 2007 av Dradd Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Forsøk å trykke reset-knappen når den er plugget i laderen, eller evt. la den stå noen timer i laderen. Prøvde resetknappen, men det funket ikke .. Ingen som vet om en usb-lader med vanlig stikkontakt kan funke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå