EinarEriksen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lurer du på om du ringer gratis med venneabonnementet ditt eller ikke? IPLink har løsningen. Les mer Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Genial tjeneste, men som dere skrev så fungerer det dårlig mot Telenormobil. Skulle ønske ikke Telenor gjorde ting så vanskelig som de gjør, de burde se til NetCom og gjøre ting litt billigere. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Med andre ord så er den store "nyheten" her at man kan se om den man ringer har Chess? For NetCom har jo hatt dette lenge via sin nettside, og det virker jo ikke for DJuice-kunder... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette fungerer jo utmerket. Positivt at det også fungerer på fastnr. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Før i tiden var det jo også slik at man kunne skrive 1945<nummer> så ville en stemme fortelle deg hvilken operatør den du ringte til hadde. Noen som husker hvordan det fungerte, og om det fortsatt fungerer. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 smart tjeneste dette. Såklart skiller den ikke mellom de ulike typene abonnement en leverandør har, så nytteverdien er ennå ikke helt på topp. En del venne-abonnement fungerer vel slik at man ringer gratis til et knippe folk som man selv angir? Eller vil samtlige som bruker samme operatør som deg bli gratis å ringe/sende sms til? Hva om man ikke ønsker at ander skal finne ut hvilken operatør man har? (jeg har ingen problemer med det, men kanskje andre har?) La også merke til at den tok fastnummer, genialt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Før i tiden var det jo også slik at man kunne skrive 1945<nummer> så ville en stemme fortelle deg hvilken operatør den du ringte til hadde. Noen som husker hvordan det fungerte, og om det fortsatt fungerer. 9624961[/snapback] Fungerer fortsatt det, men det fungerer bare i Telenors nettverk. Lenke til kommentar
Lindenberg Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Alle med Tele 2 Kompis kan også ha stor nytte av en slik tjeneste. Samtidig er det fortsatt mange abonnement både på fast- og mobiltelefon som har store forskjeller i pris på samtaler til ulike nett. Ikke bare "venne-abonnementene". Skal man ta en lang samtale, kan det dermed være interessant å vite hva samtalen faktisk vil koste pr.minutt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den tar til og med 852 nr. Utmerket Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Foruten å se på hjemmesiden kan man hos NetCom sende "VENN nummer" til 1989 og få beskjed om nummeret er et NetCom-nummer eller ikke. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Eg har lagt til databasen på min wap-bookmerke link.Slik at eg alltid har den tigjengelig så lenge eg har tilgang til ein mobil Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fikk ikke helt til å få opp søkeresultatene på den første linken, men det kan være noe med nettleseren. Hvem vet? Men i bunn og grunn, er det en rimelig smart måte å sjekke hvilken operatør en person har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg