iver89 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har en gammel PC liggende som jeg har lyst til å prøve å overklokke. Er helt ny og velger derfor denne gamle PCen som ikke er så verdiful . Som sagt er det en Petium MMX 233 MHz, hvor høyt kan jeg komme? Og et lite spørsmål til: finnes det noen måte å finne ut hva slags CPU det er uten noen som helst annen information enn selve CPUen? Har et par prosessorer liggende her og lurer veldig på hva de er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har en gammel PC liggende som jeg har lyst til å prøve å overklokke. Er helt ny og velger derfor denne gamle PCen som ikke er så verdiful . Som sagt er det en Petium MMX 233 MHz, hvor høyt kan jeg komme? Og et lite spørsmål til: finnes det noen måte å finne ut hva slags CPU det er uten noen som helst annen information enn selve CPUen? Har et par prosessorer liggende her og lurer veldig på hva de er. For info om hvilke CPU du har så kan du bruke wcpuid for å skjekke hvilke CPU'er du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå