Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp, den vil ikke gå! (scooter tb)


parleur

Anbefalte innlegg

Scootern går på tomgang, men kveles ved gasspådrag! Noen som har noen forslag??

 

 

Gått 1500 km. Motor starter på tomgang og går en kort stund på det før den stopper. Gir jeg gass, kveles den umiddelbart. Den er nesten helt ny fra Smartclub. Jeg er svært takknemmlig for forslag til min kjære scooter=(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scooteren min oppfører seg rart.. Idag når jeg skulle ut og kjøre startet den som vanlig, og gikk over en mil før den plutselig begynte og sakke farten og gå hakkete. Den gikk i ca60, så bare braste den ned i 50-->40-->30 før jeg stoppa den, når jeg skulle starte igjen tok det litt tid før den startet, men den gjorde da det til slutt, og gikk da i godt over 50 igjen.. (Prøvde og starte den igjen litt senere når den sto på støtta og da startet den med engang). Den har bensin og olje, men jeg har merka at bensinen går fortere nå enn den har gjort før, og at scooteren oftere og oftere stopper opp.. Noen som vet hva som er galt? Den har ikke stoppet så opp som den gjorde idag før... (Den har gått 5000, var ny i fjor, hvis det har noe betydning).

Ps. jeg er en stor amatør når det kommer til ting som sier brom brom xP

 

Mvh Maren :)

Endret av Girlygirl
Lenke til kommentar
Scootern går på tomgang, men kveles ved gasspådrag! Noen som har noen forslag??

 

 

Gått 1500 km. Motor starter på tomgang og går en kort stund på det før den stopper. Gir jeg gass, kveles den umiddelbart. Den er nesten helt ny fra Smartclub. Jeg er svært takknemmlig for forslag til min kjære scooter=(

9624687[/snapback]

 

Garanti. Lever den tilbake til Smartclub, så slipper du så mye stress. :)

Lenke til kommentar
Scooteren min oppfører seg rart.. Idag når jeg skulle ut og kjøre startet den som vanlig, og gikk over en mil før den plutselig begynte og sakke farten og gå hakkete. Den gikk i ca60, så bare braste den ned i 50-->40-->30 før jeg stoppa den, når jeg skulle starte igjen tok det litt tid før den startet, men den gjorde da det til slutt, og gikk da i godt over 50 igjen.. (Prøvde og starte den igjen litt senere når den sto på støtta og da startet den med engang). Den har bensin og olje, men jeg har merka at bensinen går fortere nå enn den har gjort før, og at scooteren oftere og oftere stopper opp.. Noen som vet hva som er galt? Den har ikke stoppet så opp som den gjorde idag før... (Den har gått 5000, var ny i fjor, hvis det har noe betydning).

Ps. jeg er en stor amatør når det kommer til ting som sier brom brom xP

 

Mvh Maren :)

9648233[/snapback]

Prøv å bytt tennplugg du ;) Den skal ikke koste mer enn en hundrings.

 

Og den ser sånn ut:

post-138782-1191687563_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Scootern går på tomgang, men kveles ved gasspådrag! Noen som har noen forslag??

 

 

Gått 1500 km. Motor starter på tomgang og går en kort stund på det før den stopper. Gir jeg gass, kveles den umiddelbart. Den er nesten helt ny fra Smartclub. Jeg er svært takknemmlig for forslag til min kjære scooter=(

9624687[/snapback]

 

Dritt i gasseren?

 

Mulig det er samme med deg og Maren ;) men skader ikke å skifte tennplugg ;) 60-70kr bare :p

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...