tacomodo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Egenmelding kan man bruke tre dager på rad, men så trenger man sykemelding fra legen. Men, hvordan er det om man møter opp på jobb mandag morgen, er dårlig, og drar hjem igjen? Regnes dette da som en av de tre dagene man skal bruke egenmelding på? Fint om noen faktisk *vet* det her, og ikke type "tror å mene det slik og slik" Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet her. Altså, du måtte dra fra jobb på mandag siden du var syk. Ergo du var ikke på jobb, og må bruke egenmelding den dagen. Fra torsdag av må du ha sykemelding. Om jeg har forstått hva du mener riktig. Egenmelding er 3 dager sammenhengende. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg var ganske sikker på at det var noe regler rundt det der at når du først kom på jobb og drar hjem så telles det ikke som en av de tre dagene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det har aldri jeg hørt noe om i hvertfall. Kan heller ikke se noen logisk grunn til at det skulle være slik heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå