Complexity Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg har luft i varmeapparatet på min scorpio 2.9 V6 12v. Varmt vann kommer inn, men ikke ut av varmeapparatet. Så jeg lurer, finnes det noen andre måter å lufte motoren på enn å heve bilen fremme? er ikke lufteskruer på slangene. Mvh. Complexity Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ta av slangene og spyl gjennom registeret. Fyll det med vann og sett på slangene og prøv på nytt. Har tappet av all kjølevæska på min noen ganger, og aldri hatt problemer med luft. Bare fylt på, og latt bilen stå på tomgang og etterfyllt i ekspansjonstanken Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ta av slangene og spyl gjennom registeret. Fyll det med vann og sett på slangene og prøv på nytt. Har tappet av all kjølevæska på min noen ganger, og aldri hatt problemer med luft. Bare fylt på, og latt bilen stå på tomgang og etterfyllt i ekspansjonstanken 9625228[/snapback] Har prøvd å spyle gjennom registeret, men ikke å latt vannet være igjenn der.. ja det nytter ikke.. eneste som skjer er at bilen står å bakker i en stund, så begynner det å koke i ekspansjonstanken.. men kan prøve å fylle registeret med vann Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har du tatt kompresjonstest av motoren? Eller trykktesta kjølesystemet? Kan virke som om noe ikke er helt som det skal, hvis det begynner å koke i ekspansjonstanken. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har du tatt kompresjonstest av motoren? Eller trykktesta kjølesystemet? Kan virke som om noe ikke er helt som det skal, hvis det begynner å koke i ekspansjonstanken. 9625402[/snapback] Ikke anelse hvordan jeg gjør det, så nei ja.. kan vel virke sånn, men vannet går helt til varmeapparatet, men kommer ikke ut igjenn.. og varmeapparatet er ikke tett, for har spylt gjennom det.. så eneste jeg kan tenke meg er at det er luft.. Lenke til kommentar
rogerjohan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 detb er ikke vakumventil på varmeapparat registeret på noen av di scorpioene da? hadde det på en 2,8 granada i allefall. Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er full gjennomstrømning hele tida. Man regulerer bare mengden luft som blåses gjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå