Gå til innhold

De mest episke filmscenene


Speik

Anbefalte innlegg

Hvilke scener gir deg frysninger langt nedover ryggen gang etter gang? Hvilke scener må du bare spole tilbake og se 50 ganger til?

 

Min favoritt blir duetten mellom Christine og Phantom i Andrew Loyd Webbers "Phantom of the Opera." Mest på grunn av musikken, men også den fantastiske og mystiske stemningen.

 

Andre favoritter:

"Say hello to my little friend"-scenen i Scarface.

Ecstacy of Gold-scenen/slutten av Good, Bad, Ugly.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
What wh1te said, og siste 20 min av The Fountain.

9628486[/snapback]

 

Den har jeg enda til gode å se. Får satse på at smaken vår matcher i den retningen også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvilke scener gir deg frysninger langt nedover ryggen gang etter gang? Hvilke scener må du bare spole tilbake og se 50 ganger til?

 

Min favoritt blir duetten mellom Christine og Phantom i Andrew Loyd Webbers "Phantom of the Opera." Mest på grunn av musikken, men også den fantastiske og mystiske stemningen.

 

Andre favoritter:

"Say hello to my little friend"-scenen i Scarface.

Ecstacy of Gold-scenen/slutten av Good, Bad, Ugly.

9624431[/snapback]

 

Nursie: Ointment. That's what you need when your head's been cut off. That's what I gave your sister Mary when they done her. 'There, there,' I said. 'You'll soon grow an new one.'

:yes:

Lenke til kommentar

The Ecstacy of Gold er ikke rent lite episk nei. Men husk hva Roger har å si:

 

The word ''epic'' in recent years has become synonymous with ''big budget B picture.'' What you realize watching ''Lawrence of Arabia'' is that the word ''epic'' refers not to the cost or the elaborate production, but to the size of the ideas and vision. Werner Herzog's ''Aguirre, the Wrath of God'' didn't cost as much as the catering in ''Pearl Harbor,'' but it is an epic, and ''Pearl Harbor'' is not.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
The Ecstacy of Gold er ikke rent lite episk nei. Men husk hva Roger har å si:

 

The word ''epic'' in recent years has become synonymous with ''big budget B picture.'' What you realize watching ''Lawrence of Arabia'' is that the word ''epic'' refers not to the cost or the elaborate production, but to the size of the ideas and vision. Werner Herzog's ''Aguirre, the Wrath of God'' didn't cost as much as the catering in ''Pearl Harbor,'' but it is an epic, and ''Pearl Harbor'' is not.

9628630[/snapback]

 

Hva i hel.... er et "big budget B picture"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...