Speik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilke scener gir deg frysninger langt nedover ryggen gang etter gang? Hvilke scener må du bare spole tilbake og se 50 ganger til? Min favoritt blir duetten mellom Christine og Phantom i Andrew Loyd Webbers "Phantom of the Opera." Mest på grunn av musikken, men også den fantastiske og mystiske stemningen. Andre favoritter: "Say hello to my little friend"-scenen i Scarface. Ecstacy of Gold-scenen/slutten av Good, Bad, Ugly. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker jeg fikk en skikkelig gåsehud når Rohan kom og hjalp Gondor i Lord of the Rings: Return of the king. Og når Anakin blir Darth Vader i Star Wars er jo ganske spesiell. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Året var 1996 og jeg så Jurassic Park for første gang som syvåring. Scenen der gruppen møter de enorme brachiosaurusene for første gang finnes det ikke paralleler til for meg! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Rettsalscenen i Boondock Saints, Rohan som stiller opp i LotR, (både første og andre gang), den siste kampen i Equilibrium, Crowe som vender hjem i Gladiatoren, og de siste øyeblikkene i Shawshank er mektige. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når Rohan kommer Gondor til unnsetning i ROTK. Hele introen på Full Metal Jacket, bare elsker den. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 SPOILER Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Independence Day Når den enorme UFOen sprenger Empire States Building med den gedigne laserkødden ! Og på 300 de 20 sekundene før og når Leonidas dør. Sykt bra. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Introen til Apokalypse Nå.... Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Rettsalscenen i Boondock Saints, Rohan som stiller opp i LotR, (både første og andre gang), den siste kampen i Equilibrium, Crowe som vender hjem i Gladiatoren, og de siste øyeblikkene i Shawshank er mektige. 9627793[/snapback] What he said Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Faen, jeg skulle til å nevne den. Den lydløse eksplosjonen etterfulgt av at helikopterlydene fader over til takvifta topper alt som skjer senere i filmen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "Sir. Please stop banging my space shuttle with that wrench" "Russian equipment...American equipment....ALL MADE IN TAIWAN !!" ....Nuff said Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 50% av alle tre Matrix-filmene... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Lett. Edit: Ja også, når Newt i Aliens går opp på steinen og sier "They mostly come at night, mostly" Endret 3. oktober 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 What wh1te said, og siste 20 min av The Fountain. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 What wh1te said, og siste 20 min av The Fountain. 9628486[/snapback] Den har jeg enda til gode å se. Får satse på at smaken vår matcher i den retningen også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilke scener gir deg frysninger langt nedover ryggen gang etter gang? Hvilke scener må du bare spole tilbake og se 50 ganger til? Min favoritt blir duetten mellom Christine og Phantom i Andrew Loyd Webbers "Phantom of the Opera." Mest på grunn av musikken, men også den fantastiske og mystiske stemningen. Andre favoritter: "Say hello to my little friend"-scenen i Scarface. Ecstacy of Gold-scenen/slutten av Good, Bad, Ugly. 9624431[/snapback] Nursie: Ointment. That's what you need when your head's been cut off. That's what I gave your sister Mary when they done her. 'There, there,' I said. 'You'll soon grow an new one.' Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 The Ecstacy of Gold er ikke rent lite episk nei. Men husk hva Roger har å si: The word ''epic'' in recent years has become synonymous with ''big budget B picture.'' What you realize watching ''Lawrence of Arabia'' is that the word ''epic'' refers not to the cost or the elaborate production, but to the size of the ideas and vision. Werner Herzog's ''Aguirre, the Wrath of God'' didn't cost as much as the catering in ''Pearl Harbor,'' but it is an epic, and ''Pearl Harbor'' is not. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 The Ecstacy of Gold er ikke rent lite episk nei. Men husk hva Roger har å si: The word ''epic'' in recent years has become synonymous with ''big budget B picture.'' What you realize watching ''Lawrence of Arabia'' is that the word ''epic'' refers not to the cost or the elaborate production, but to the size of the ideas and vision. Werner Herzog's ''Aguirre, the Wrath of God'' didn't cost as much as the catering in ''Pearl Harbor,'' but it is an epic, and ''Pearl Harbor'' is not. 9628630[/snapback] Hva i hel.... er et "big budget B picture"? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 The Matrix når Neo finner ut at han er "The One". Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 De fleste scenene i LOTR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå