Gå til innhold

Age Of Conan Beta sign up


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du, dette er ikke første MMO på markedet, det har vært en del andre tidligere, og det fungerer nok på samme måte her. For det første trenger du ikke være 18 år for å ha VISA-kort, for det andre er det ikke noen form for alderssjekk når du betaler for subscription med VISA-kort, for det tredje er det ofte alternative måter å skaffe seg subscription på - WoW-subscription får du kjøpt på f.eks Narvesen.

 

Når det gjelder foreldre, som om foreldre flest bryr seg om hva ungen dems sitter og spiller, og hvis de ser ungen spille AoC, så ser jo det spillet ganske uskyldig ut likevel.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke riktige stedet for denne diskusjonen, men du må være enig i at aldersgruppen i AoC kommer til å være annerledes enn i WoW, hvor det er folk helt nede i 11 år som "spiller". Spillet blir markedsført for voksne, jeg tviler på om man får kjøpt gamecards til spillet på narvesen, og foreldre kan reagerer på sex og vold. La oss bare håpe media tar litt tak når spillet kommer ut, og opplyser foreldre om innhold og aldersgrense.

Lenke til kommentar

Skal være enig i at det er en liten sjanse for at det blir mindre kids i AoC enn WoW, men det er ikke noe jeg ville vedda livet mitt på.

 

Det jeg har prøvd å fortelle deg er at hvis kids vil spille, så får dem spilt. Og AoC er et såpass mildt spill (hvertfall i mine øyne) at jeg tviler på at noen foreldre hadde reagert om de så ungen sin spille det, det ser veldig uskyldig ut. Ingen detaljert og grafisk visning av vold, det nærmeste man kommer er hodeavkapping, men den er gjort på en sånn måte at det minner mer om Tom & Jerry, tegnefilmvold, enn noe for voksne.

 

Bare innse at det antakeligvis kommer til å bli mye kids i AoC. Det hadde vært som en drøm om alle som spilte var over 18, selvfølgelig, men det kommer ikke til å skje.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig det blir en mer seriøs spilleverden enn de fleste andre MMO.

 

Hadde de vært litt smarte legger de inn litt hodebry i de tidligste oppgavene, se det som en terskel hvor de med litt almenn kunnskap og logikk kommer videre.

 

Nå er det kanskje lite trolig at ALLE "de" gir opp med en gang, eller at de ikke klarer det.

 

Blir nok en del småtroll, noen er det jo, men de som er skal jeg holde meg langt unna. Så kan jeg oppleve den magiske verdenen Hyboria i fred. :cool:

Lenke til kommentar

har tenkt til å melde meg på beta testinga av AoC, men når jeg kommer til dette punktet om

Technical Information

DXDiag.txt (How do I get my dxdiag.txt)

To help us with your application you must upload your dxdiag.txt file. (Check the link above for further instructions.)

 

Hva skal jeg gjøre på dette punktet?

 

Siden til å melde seg på beta testing:

http://beta.ageofconan.com/beta_application/

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at alle under 18 er idioter? Poenget er vel at like barn leker best, så eldre spillere har en tendens til å ville spille med andre eldre spillere. Når en aldersgrense er satt for et spill så er det en retningslinje på aldersgruppen til miljøet, og ikke en påstand om at alle under denne alderen er "idioter".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...