Kakebakelate Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 bruker Renati jeg. fuker fint, men har ikke så langt hår da. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Har brukt den hvite Renati boksen en stund selv, men begynner å bli "lei" den på en måte - har lyst til å prøve noe nytt! Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker Results for men mud styler. Er ikke noen ekspert på hår, men funker fint for meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Renati grå her... Funker utmerket når håret er kort, og jeg trenger ikke å klaske i så mye. Nå, som håret begynner å bli ganske langt, må jeg klaske i mer, og den holder ikke så godt. (Håret detter ned igjen) Ingen som kan anbefale noe som kanskje passer til meg når jeg har langt hår? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Den svarte Renatien. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det ikke kun 3 typer Renati da? Renati "Hvit" Renati "Grå" (som jeg bruker) Renati "oransje" som er for veldig kort hår Eller? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 DAX tar jo en evighet å vaske ut, for noe dritt. ...Og jeg spiller ikke fotball 9626783[/snapback] ja.. Dax er det jeg selv bruker for tiden.. er enig at det er et slit å få vasket det ut, MEN det er enda værre å få det i håret.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er det ikke kun 3 typer Renati da? Renati "Hvit" Renati "Grå" (som jeg bruker) Renati "oransje" som er for veldig kort hår Eller? 9630638[/snapback] Hva er forskjellen på disse, og hva er forskjellen på de som er beregnet på kort og langt hår? Har brukt den hvite Renati boksen en stund selv, men begynner å bli "lei" den på en måte - har lyst til å prøve noe nytt! jeg har en nesten full boks med Dax.. vil du bytte:p hehe Endret 3. oktober 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg mener den orange Renatien er bygd opp litt annerledes enn de andre. Tar du en liten mengde med den i hånda, gnir, og du vil se at det er noen slags fibre i den. Vanskelig å forklare dette, men jeg fikk ihvertfall beskjed fra frisøren at det var slik.. Den hvite er mykest, og passer de som liker det mykt Den grå er hardest(mener jeg), og passer for de som liker det, eh hardt.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg mener den orange Renatien er bygd opp litt annerledes enn de andre. Tar du en liten mengde med den i hånda, gnir, og du vil se at det er noen slags fibre i den. Vanskelig å forklare dette, men jeg fikk ihvertfall beskjed fra frisøren at det var slik.. Den hvite er mykest, og passer de som liker det mykt Den grå er hardest(mener jeg), og passer for de som liker det, eh hardt.. 9630949[/snapback] hvor hard er den grå'e? like hard som Dax eller? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Bruker en eller annen som fra loreal(?kanskje..) som er bereget for kort hår. Funker topp den. Kjøpte den for 5-6 måneder siden på rema. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Anbefaler deg å prøve 2 produkter fra Joico.1. Joico Cream Wax 2. Joice Promade Den funker ganske rått, enkel å forme, varer hele dagen, kan reformeres, lett å vaske ut. Merket er dyrt, 180kr+ for en. 9624340[/snapback] Leter etter noe nytt selv. Hvor får jeg kjøpt de? 9624368[/snapback] Second that. 9627146[/snapback] Anathema, bodde ikke du i lørenskog? Lednar, kommer også litt ann på hvor du bor, jeg kjøpte et par da jeg var i USA, men de finnes i norge, har sett dem på triaden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kjører Renati Soft Hold (hvit), men har en Renati Strong Hold (grå) som jeg bruker innimellom. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 den oransje renatien dere snakker om er Renati Rock Hard. den har ekstra sterk hold. men om dere ønsker noe nytt kan dere alltids gå på balsam.no og sende en mail til [email protected] og spørre hva som passer deg.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Men er den beregnet til kort hår da? Den var det før, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 KMS Molding paste. Lite glans og god hold, perfekt. Lukter ikke så ille heller. 9628296[/snapback] Denne er årleit. Brukes opp raskt som bare det da Alltid tom her hjemme Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg har en nesten full boks med Dax.. vil du bytte:p hehe 9630907[/snapback] Det frister veldig, meeeen nei takk Anathema, bodde ikke du i lørenskog? 9632003[/snapback] Nus. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 H&M og Renati Lenke til kommentar
teggyfan Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 FIBREWAX men vill gjerne prøve grå GELWAX hvor kan eg få tak i den Lenke til kommentar
Supraa Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 teggyfan, sjekk datoen på forrige post x) Gammel topic, siste post 5/10 2007 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå