MysticoN Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei hei, vet ikke om det er noen her som husker den gode tiden hvor det fantest "sweet gorgia brown" royal promonade. Den var såpass bløt at jeg ikke reiv av meg håret når jeg brukte den, etter at butikkene sluttet å selge den har jeg aldri funnet noe som er like bra, enten er de ALT for svak, eller så er de ALT for harde. Så noen som har et produkt dere kan anbefale meg? beklager for skrive feil. klokken er 05:35 og er myket trøtt. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Anbefaler deg å prøve 2 produkter fra Joico. 1. Joico Cream Wax 2. Joice Promade Den funker ganske rått, enkel å forme, varer hele dagen, kan reformeres, lett å vaske ut. Merket er dyrt, 180kr+ for en. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Renati er konge! Lett å ha utover i håret, lett å vaske ut! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Anbefaler deg å prøve 2 produkter fra Joico.1. Joico Cream Wax 2. Joice Promade Den funker ganske rått, enkel å forme, varer hele dagen, kan reformeres, lett å vaske ut. Merket er dyrt, 180kr+ for en. 9624340[/snapback] Leter etter noe nytt selv. Hvor får jeg kjøpt de? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Renati er min klare favoritt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Flyttes fra OT-baren og til Mote og Velvære-kategorien Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 DAX tar jo en evighet å vaske ut, for noe dritt. ...Og jeg spiller ikke fotball Lenke til kommentar
GA Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) On topic: Dax er kanskje det mest håpløse av dem alle, spesielt den røde. Renati er favoritten når håret er kort, mens jeg sliter mer når håret blir litt lengre(forbanna krøller). Da går jeg ofte over til gele isteden. Endret 3. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker Define Paste eller noe jeg. Har ikke råd til å bruke over 100 kroner på voks. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 L'Oreal Studio Remix eller hva den heter. Den er veldig deilig. Ikke noe spesielt dyr, men den fungerer. Mjau Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Anbefaler deg å prøve 2 produkter fra Joico.1. Joico Cream Wax 2. Joice Promade Den funker ganske rått, enkel å forme, varer hele dagen, kan reformeres, lett å vaske ut. Merket er dyrt, 180kr+ for en. 9624340[/snapback] Leter etter noe nytt selv. Hvor får jeg kjøpt de? 9624368[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) I triple it. Men bruker Renati for tiden. Endret 3. oktober 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Etter at jeg leste; "Parfymen", ble jeg inspirert til å lage min egen. Den heter; Au de Madeleine. Endret 3. oktober 2007 av J@cob Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg bruker Renati, og er fornøyd med den. Enkel og grei:) Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) hvis dere leter etter noe nytt så er www.balsam.no stedet dere får kjøpt varene jeg bestilte Fudge Hair shaper der på søndag og fikk den i dag billig butikk + at de har mange forskjellige typer.. Fudge er å anbefale om du har ikke lenger enn ca 5 cm langt hår.. den er myk, men stivner og lukter kjempegodt sitter også lenge i håret Endret 3. oktober 2007 av vofif Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tar først i Rentai også Gel Wax fra H&M. Av en eller annen grunn fungerer det bedre for meg enn bare en av de. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) KMS Molding paste. Lite glans og god hold, perfekt. Lukter ikke så ille heller. Endret 3. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen av alle disse som ikke stinker dovann? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Fudge hair shaper lukter litt karamell... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken av Fudge boksene bør jeg sette min lit til? Håret mitt er normalt, ca 6-8 cm lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå