Gå til innhold

The Thing Teaser

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg leker meg mye med Adobe After Effects for tiden, sjekker ut teknikker etc.

Og jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å koble sammen en 3Dmodell i film.

Det er ikke lange snutten, men du kan jo få en liten idee?

The Thing - Youtube

Bare for å ta ideen litt lengre, og for å leke litt med kameraer og particlesystems, så lagde jeg en liten teaser/trailer for en film som da ikke kommer, med denne lille krabaten. (NB: Mangel på kreativitet er observert.) Og jeg vet at det kunne trenge lyd, men gidder ikke å jobbe med den før jeg får laget noe jeg er skikkelig fornøyd med, visuelt.

The Thing Teaser

Er egentlig ganske fornøyd, måtte legge på støy på opptaket, for det orginalet opptaket var tatt med et digitaltkamera som filmer like dårlig som et webcam omtrent, så var ganske vanskelig å få det til å se bra ut, uten å legge på ny støy, men dere får ideen.

Bare så det er sagt, denne lille krabaten, heter da "Tingen". Skaperen er Bjørnar Frøyse (takk til han for å la meg låne figuren). Tingen er allerede en liten kjendis, og for dere som var på The Gathering i fjor, kan kanskje kjenne han igjen fra en av grafikkcompoene? Tror i alle fall et bilde med Tingen vant 3.plassen eller no.

Tingen - Abduction

Tingen - No... Not Again...

Sånn, da har jeg spredt dette budskapet. Si dine kommentarer (hovedsaklig om videoklippene, vær så snill).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...