HEE Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 !Haster! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en på nett.. !Haster! takk. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 !Haster! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en på nett.. !Haster! takk. XP trenger den ikke, søk på RASPPPOE så finner du en PPPoE klient som er mye bedre en det som er på CD-en. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 www.hjelperdeg.net (eller .com eller .no) har den fila pluss instrukser og lignende Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 bare et eksempel på ulempene med telenor adsl hva trenger du cd'en til ? skal du connecte har jeg hørt at det er bedre å bruke RASPPPOE. Lenke til kommentar
knut Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 XP trenger den ikke, søk på RASPPPOE så finner du en PPPoE klient som er mye bedre en det som er på CD-en. XP har en egen innebygd pppoe oppkobling. Kjør da en internett wizard, og det vil ta deg svært kort tid å være koblet på. Hvis du ikke har XP bør du legge inn raspppoe som du finner her: http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/ Dette er litt knotete å sette opp, men hvis du følger guiden bør det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå