victorv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg har funnet frem en laptop som gikk til helvete for ei lita stund sia. Problemet er det at den slår seg av rett etter at den har søkt etter ide-enheter. Samme hver gang jeg prøver å starte den. Jeg kommer heller ikke inn i BIOS grensesnittet av samme grunn. Nå tok jeg å skrudde opp lørvet for å se om det kunne være støv eller noe dritt som stengte for luftstrøm eller for å se om jeg kunne se noe åpenbar feil. Da jeg hadde koblet av alt unødvendig fikk jeg faktisk starta den, men det virker som det var et engangstilfelle. Nå sliter jeg fortsatt med samme feil som jeg startet med. Hvis jeg kobler av alle viftene kan jeg høre en veldig svak pipelyd, som jeg ikke aner hvor kommer fra. Jeg regner med at det sannsynligvis er hovedkortet som er gått til helvete, men jeg tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen innspill eller om noen har erfaringer med denne eller lignende modeller. Endret 3. oktober 2007 av victorv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå