Megnus Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 de har jo ikke reklame paa siden. Saa jeg har lurt litt paa dette . Vet heller ikke hvor det er riktig aa poste dette, saa det ble off-topic. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) de har jo ikke reklame paa siden. Saa jeg har lurt litt paa dette . Vet heller ikke hvor det er riktig aa poste dette, saa det ble off-topic. 9624079[/snapback] reklame er vel hovedkilden dems, og jeg kan jo nevne 2 av de jeg legger mest merke til selv: - "Ads by google" - Google benytter smarte metoder (som fra søkemotor-teknikken sin) for å tilpasse reklameplasser så de "treffer" publikummet som det presenteres - "Sponsorded links" - gjør et søk på google etter f.eks hotels så ser du at du får noen få hits på toppen med en vag rosa bakgrunn Edit:Og, nøkkelordet er vel det du selv skriver: "de har jo ikke reklame på siden" - noe som er helt feil, faktisk dekker det ~30-40% av siden dems etter et eksempelsøk, men det sjenerer og trekker ikke din bevisste oppmerksomhet til det bare PS: De røde rammene rundt reklamen er redigert inn, og ikke en del av designet. Endret 3. oktober 2007 av Christian Stenbakken Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eget felt (øverst) for betalende --> Altså, alltid bumpet. Reklamer på andre sider. Tar betaling for bedrifts/spesialsøk. (Siste talll jeg så var 55% av inntektene) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 eyy, se det ja forstod det plutselig mye bedre naa. Takker for svar! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Tipper de tjener veldig mye jeg. De tar jo ekstra betling for å få en plass på den første siden bl.a. Tror det koster en del. Endret 3. oktober 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå