Gå til innhold

Akseptert hat og mobbing.

Anbefalte innlegg

som sagt, jeg synes det er merkelig at klær skal utrykke hvem man er som person.. og det å kle seg i en spesiell stil, eller en gjennomført stil, viser meg at man er veldig opptatt av å vise hvem man er, man skiller seg jo ut.. og jeg kjøper favoritt skjorta mi med bandet på.. men jeg kjøper ikke lua,buksa og skoa.. da blir det for mye av det gode.. synes jeg da.. og som jeg har sagt før, så kler vi oss for alle andre, hele gjengen.. det er nå min mening om det!

syns bare vi mennesker er noen rare vesener som har gjort klær om til en så stor greie.. selvom jeg skjønner grunnen bak det da.. det er vel fordi det er kun klærna og utseende man ser først, før alt annet som denne personen har å tilby,,

enig der,

en black metal musiker vil vise at han er musiker

en med mye penger vil vise at han har mye penger

en jente vil vise at hun er jente

osv :)

Men jeg må si at hip-hop greine med store bokser og dollartegn i gull på brystet er faktisk å ta det lenger en å kle seg svart

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

sossar er rikmansungar som trur dei er bedre enn andre og eg likar dei mykje dårligare enn emoar

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Det finnes ingen lov mot å hate andre.

Det er helt lovlig, og burde være akseptert at jeg missliker såkalte "emoer" på grunn av at de er hvem de er.

Men krysser jeg over grensen, og mobber/diskriminerer/forskjellsbehandler disse, strider jeg mot lov og egen moral.

Mange tror at man har rett på å ikke bli fornærmet/misslikt i dette samfunnet, slik er det ikke.

Harden the fuck up. :):)

BTW: Jeg har rødt hår 10hi! :!:

Lenke til kommentar

Jøsses, her blomstrer fordommene.

Så lenge folk oppfører seg og ikke bryter loven så kan de kle seg og høre på den musikken de vil for meg, hehe :D

Sjøl er jeg kanskje det som kan klassifiseres som "streit", mens musikksamlinga bærer preg av alt mulig rart fra black metal, death metal, nu metal (joda, her vil enkelte få spasmer, menmen), Bach, Lizt, Mozart, RHCP, S.O.A.D, Rammstein, og Perfect Cirkle til Bjørn Eidsvåg, Øystein Sunde, Hellbillies og Vassendgutane....

Det betyr ikke at jeg har klær til stereotypifiseringen av hver sjanger. Dæven! Det hadde tatt seg ut, eller, det hadde det ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...