eminem1 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei Hvis man logger inn et sted, der man må skrive brukernavn og passord eller kreditnummer Blir lagret så hvis du klikker i den bokse så kommer alt opp Hvordan sletter jeg dette? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei Hvis man logger inn et sted, der man må skrive brukernavn og passord eller kreditnummer Blir lagret så hvis du klikker i den bokse så kommer alt opp Hvordan sletter jeg dette? 9624018[/snapback] Hva slags browser har du? Firefox, IE, Opera? Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei Hvis man logger inn et sted, der man må skrive brukernavn og passord eller kreditnummer Blir lagret så hvis du klikker i den bokse så kommer alt opp Hvordan sletter jeg dette? 9624018[/snapback] Hva slags browser har du? Firefox, IE, Opera? 9624034[/snapback] IE Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 IE 7: TOols -> Internet options -> [General] -> (Browsing history) -> Delete -> Her har du flere valg: Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) IE 7: TOols -> Internet options -> [General] -> (Browsing history) -> Delete -> Her har du flere valg: 9624145[/snapback] dette er vel ikke riktig: er fjerner man jo bare adressen man har vært på Endret 6. oktober 2007 av Afseth Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) IE 7: TOols -> Internet options -> [General] -> (Browsing history) -> Delete -> Her har du flere valg: 9624145[/snapback] dette er vel ikke riktig: er fjerner man jo bare adressen man har vært på 9625254[/snapback] Se toppen av mitt forrige inlegg: "IE7:" - du kjører etter hva jeg kan se IE6, så der er det nok litt annerledes - husker det ikke i hodet, sorry.. tipper google kan hjelpe deg langt på vei.. evt. noen annen bruker på forumet? Endret 6. oktober 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vennligst ikke siter bilder. Det er ikke nødvendig. Har slettet de aktuelle bildene fra sitatene. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Alternativer for internett->Innhold->Autofullfør Du bør imidlertid vurdere å oppdatere til IE 7 Endret 6. oktober 2007 av norbat Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Man kan også slette enkeltord i enkelte dialogbokser ved å merke ordet og trykke Delete-knappen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå