nrøj Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) var på vei ut i fra en bensin stasjon å skulle bremse gikk dårlig gitt trådde på pedalen å hørte ett klunk så gikk pedalen i bånn å ingen bremser jeg er ingen mekaniker så jeg lurer på hva dette kan væra å foresten alt bremse veska har rent av Endret 3. oktober 2007 av nrøj Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nrøj skrev: var på vei ut i fra en bensin stasjon å skulle bremse gikk dårlig gitt trådde på pedalen å hørte ett klunk så gikk pedalen i bånn å ingen bremser jeg er ingen mekaniker så jeg lurer på hva dette kan væra bremse veska har å rent av 9624010[/snapback] jeg er heller ingen mekaniker, men om bremsene "plutselig" ikke virket lengre tviler jeg på at du har erfart lekkasje av bremseveske.. imho burde en slik lekkasje arte seg slik at bremsene jevnt (og avhengig av størrelsen på lekkasjoen) blir dårligere, i proposjon til din bruk og styrken av bruket(trykket du utsetter det for) Burde uansett bli sett på av en som kan litt om dette ville jeg sagt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nrøj skrev: så jeg lurer på hva dette kan væra å foresten alt bremse veska har rent av 9624010[/snapback] Helt klart en bremselekasje, brudd i bremseslange/rør evt kaliper som har gått heden. Jobb for fagfolk. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 stemmer i med brudd på bremseslange. hvis det har vært lekkasje over lengre tid, så hadde du merka at dødgangen på bremsepedalen hadde blitt lengre og lengre. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har erfart at bremseslangene fram kan sprette av når de blir gammmle på disse bilene Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 stemmer med lekasje ja fant ut at slangen på høyre side foran hadde sprukket så da blir det ny slange takker for svar Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Uansett så skal det vel være et tokrets system, som gir deg bremser selv om det lekker i en. Men, om sånt skjer, er det vel på tide med en skikkelig overhaling av bremsene, da det er tegn på at rør og slanger og div pakninger kan ha gjort sin instats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå