sv1 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tenk på andre da din egoistiske fan*** 9626392[/snapback] Hva er problemet ditt? Kanskje du burde skjerpe deg litt? 9626583[/snapback] Kanskje du burde la tastaturet hvile litt Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Timecrisis kan bli nice det. Likte 2 en veldig gost jeg. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Pistolene var som jeg nevnte ufattelig stygge. Får håpe de lager noen som ser litt fetere ut. Noen som tørr tippe pris på to pistoler og spill? Co-op her MÅ jo være rått! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan funker pistol på lcd og plasma skjermer? Mye krøll med 100Hz og crt. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fra linken til Kotaku: For the GunCon 3, you place two markers on the left and right sides of your TV screen. A camera inside the muzzle of the gun detects the position of the markers, and thus you can use it regardless of your monitor [type]. There are six buttons on the device and two analog sticks. One of them is placed on a "sub-grip" that you hold with your left hand, and another is on the barrel of the gun. Så blir vel litt som sensor baren til Wii Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er litt skeptisk til pistol-spill hvor jeg må holde i med begge hender. Må bli bra klar i armene etterhvert... Kun høyrehånda går greit, den er kjempesterk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå