Mazeking Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) http://gamer.no/product.php?productId=80966 Leser at Timecrisis 4 kommer med guncon 3 pistol. Noen som har noen formening om pistol fungerer på plasma/lcd? Husker de funket dårlig på 100Hz crt som jeg hadde tidligere. Blir jaggu mye å handle denne høsten.... http://www.engadget.com/2007/06/14/ps3-gun...like-abilities/ Ikke akkuratt noen matcho pistol den røde plastiksaken der... http://www.kotaku.com/gaming/reload/how-th...orks-268674.php he he he....japanere og hårsveiser.... Endret 2. oktober 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 kabla pistol?? men det blir nok handla inn (kjenner jeg meg selv rett) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den første pistolen som kom med Time Crisis 1 var jo råvill, denne her ser jo ut som om noe man får tak i på Brio Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kjempegrafikk. Endret 3. oktober 2007 av Sonikk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Legg den i spoiler bilde var digert. Spiller man sånne spill for grafikk? Gå å spill Crysis betaen du Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Minner meg faktisk om det on-rail skytespillet som kommer til Wii. Men eg meiner da ha sett betydelig bedre bilder enn det over her. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Han valgte vell det dårligste som fantes. Resident Evil Umbrella Chronicle elr no heter det onrail spillet til Wii. Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Legg den i spoiler bilde var digert. Spiller man sånne spill for grafikk? Gå å spill Crysis betaen du 9626296[/snapback] Man burde vel kunne forvente bedre enn PS2 level grafikk uansett? Særlig på et spill som dette hvor man ikke beveger seg engang. Selv House of the dead 2 på dreamcast så bedre ut enn dette. Kanskje til og med det Resident Evil spillet på Wii som kommer snart. Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Han valgte vell det dårligste som fantes. 9626309[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, var nok det. Endret 3. oktober 2007 av Sonikk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Legg dem i spoiler da FFS, greit greit greit spillet suger, dårlig grafikk fyfy. Du har da hatt mange nok brukere her til å skjønne hvor spoiler funksjonen ligger? Lenke til kommentar
psino Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sonikk: putt skjul-tagger rundt bildene. De ødelegger layouten og flyten på sidene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Han valgte vell det dårligste som fantes.Resident Evil Umbrella Chronicle elr no heter det onrail spillet til Wii. 9626309[/snapback] Nei eg tenkte på det Special Force opplegget Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sonikk: putt skjul-tagger rundt bildene. De ødelegger layouten og flyten på sidene. 9626358[/snapback] Ikke for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ego-trip deluxe? Koster deg ingenting å legge de i spoiler Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tenk på andre da din egoistiske fan*** Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 La nå den stakkars gutten få trolle litt. Er tross alt ikke SÅÅ lenge til morra hans kommer hjem og tvinger ham til lekselesing. *klappe på* Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ego-trip deluxe? Koster deg ingenting å legge de i spoiler 9626390[/snapback] Alt ser riktig ut for meg, ser ikke noe problem. Kan godt gjøre det hvis det er problematisk. Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tenk på andre da din egoistiske fan*** 9626392[/snapback] Hva er problemet ditt? Kanskje du burde skjerpe deg litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå