Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vurderer og selge min kjære CRT skjerm Det er en Samsung SyncMaster 959 NF. 19" med helt flatt bilderør. 100Hz i 1280x960, 85 Hz i 1600x1200. I strøken stand, ingen merker eller defekter. Kjøpte den ny sommeren 2003, da kostet den vel ca. 5 000,-kroner (+/-, husker ikke eksakt lengere). Hvor mye kan jeg forlange for den hvis jeg skal selge den? Er det noe marked for CRT skjermer for tiden? Vurderer den solgt rett og slett fordi den tar for mye plass! Men er glad i skjermen, så hvis jeg ikke får noen bra pris er det mulig jeg beholder den. Men uansett, hvor mye kan jeg regne med å kunne få? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Oooo, jeg har samme selv (og kjempefornøyd med den) og har nesten lyst til å kjøpe den bare som backup dersom min (også fire år gamle) tar kvelden, men desverre har jeg ikke plass til å hverken bruke eller lagre en slik for øyeblikket. For slike som meg er det enda et marked for CRT og jeg regner med det enda finnes en liten kjerne gamere som også stadig titter etter slike. Selv hadde jeg nok kunne strukket meg til over 2000,- for den skjermen hadde jeg vært desperat nok da det er en veldig god skjerm og var også Samsungs toppmodell på det norske markedet i flere år. Men det er selvsagt meg og de fleste andre vil nok si "300,- pluss porto" og sammenligne med skjermer som dette og LCD i samme størrelse. Det beste er nok å fronte en plass hvor gamere (og gjerne eldre slike) henger i jakten på CRT-venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå