Cazzo Grande Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi har en superfin assistent på skolen. Desverre er det bare taperne som får være med henne. Hun er helt perfekt, og kjempegrei. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pics, or it didn't happen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Agreed. Pix plx. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hatt et par kjekke lærere på ungdomsskolen, men ellers har det vært lite av lærere jeg har hatt som har vært noe særlig Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg får ikke gitt noe bilde. Dere får tro hva dere vil egentlig, er ikke noe farlig. Er jo mange like tilfeller. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det var ikke ditt innlegg de svarte på, Bolla29. De svarte på et inlegg fra en annen, etter deg, som ble fjernet i ettertid (antagelig p.g.a. detaljer som kunne avsløre hvem det dreide seg om). Så da det inlegget ble fjernet, ser det nå ut som at de svarer på det du skrev. Lenke til kommentar
ung20 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jeg er forelsket i en lærer der jeg studerer.. noen ganger, når vi går forbi hverandre, så slår han meg på rumpa, og blonker til meg.. vi sender også meldinger til hverandre. hva burde ejg gjøre?? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Casting spell: Resurrect Fysiologilæreren vår er ganske søt. Ikke fullt så ung og råheit lenger (om hun var det før), men hun har et søtt ansikt og frodige former, early 30s MILF-style. Før juleferien skulle hun holde forelesning, men fjernkontrollen til fremviseren var gåen, og hun klarte ikke få den opp. Derfor gikk hun til meg med den, spurte "Can you help me? I am not so strong", og jeg spratt den opp uten problemer. I tillegg til at jeg følte meg rimelig mann etter det (er så deilig følelse å åpne ting som jenter ikke klarer når de kommer til deg med den), ble hun mer hot i mine øyne. Kunne godt dratt henne med hjem og kommandert den trengende, yndige lærerinna rundt i senga, *rawr* . Endret 9. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
eujj Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 jg hadde en lærer på ungdomskolen og hun var kontaktlæren min så jg hadde henne i mange fag og jg ble kåt av henne så mange ganger gordi hun har en deillig rumpe som jg kunne ønske jg kunne pule jg kunne ønske jg kunne ha ligget med henne fordi hun var den jenta jg tenkte på hele tiden da jeg runka. rumpa hennes var så stor og deillig jg klarer ikke slutte å tenke på henne det r den enste grunnen til at jg savner ungdomsskolen henne og rumpa hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg