Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hotte lærere på skolen

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, bare gamle damer på 60 her.. :cry:

Tenk hvor mye mer motivert jeg hadde vært for å gå på skolen hvis klasseforstanderen hadde vært en mellom 20 og 40 og dritsexy?

"Å, jeg gleder med sånn til å holde det norskforedraget i morgen, da kan jeg stå opp ved kateteret mens læreren sitter på første rad. God utsikt :D"

Men neida.. Bare gamle, stygge troll her.. :)

Lenke til kommentar
Tenk hvor mye mer motivert jeg hadde vært for å gå på skolen hvis klasseforstanderen hadde vært en mellom 20 og 40 og dritsexy?

Man blir ukonsentrert da, så 60åringene er best :p

Tja, over en kort tid tror jeg faktisk det kunne funket. Jeg hadde gjort alt hun hadde bedt meg om.. :love: Men over lang sikt.. kunne kanskje blitt litt for mye glaning og litt for lite læring :!:

Lenke til kommentar
My point exactly ;)

Kom på en ordning som jeg bare må komme med her:

Hva hvis man ansatte "Sexy lærere" en uke annenhver måned eller noe, og rett før prøver? :!: Motavasjon rett opp, sakte ned igjen..

Hadde ihvertfall vært mer motivert til å gjøre det bra på en matteprøve om jeg kunne imponere en sexy jente i stedet for et 60 år gammelt troll med god karakter etterpå ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anna_*

Tja.

Vi har en utrolig nydelig gymlærer. Han Har den kroppen, og det utseendet.

Også har vi den vakre kontaktlæreren. Så er vel ganske heldig der :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

En kompis av meg (som er faktisk litt overvektig) klarte å få den nokså fine norsk-læreren sin fra vg2 til sengs når han gikk på vg3. Han hadde truffet henne et par ganger på byen, alle gangene var hun nokså beruset. Hun har også klart å si at gutter ikke burde bli noe eldre når de var 23 :p

Men tror hun har fått problemer på skolen nå ettersom det kommer ut at hun har "holdt på med elever".

Dette er i Hamar btw.

skriver som gjest da jeg ikke vil at noen skal få problemer av dette :p

Lenke til kommentar

Har ingen bilder, men spanskvikaren min på 1VGS! Fy faen for e i R Æ V! RÆV med svære blokkbokstaver. Det er hard0n alert i hver spansktime. Og ei anna lærer på 3trinn, hu er helt sjuk, gikk i trang kjørt med en frekkis av en splitt bak og ræva dissa fram og tilbake da vi skulle gå til kirka for gudstjeneste. Har som sagt ingen bilder, men burde vel anskaffe det også. Alderen på disse er 22 og 25 ca.

Lenke til kommentar

Til alle som kjenner meg vet dere hvor hot lærern vi hadde i matte på ungdomskolen var. Skulle ønske jeg hadde bilde og dele med dere. Alle gutta i klassa synes hun var drittfin. Så en dag tok en av gutten og kasta en kopp med vann på henne, midt på brystet. Så ble han kilt av henne. Og etterpå gikk han på do og var der lenge haha.,

Lenke til kommentar
En kompis av meg (som er faktisk litt overvektig) klarte å få den nokså fine norsk-læreren sin fra vg2 til sengs når han gikk på vg3. Han hadde truffet henne et par ganger på byen, alle gangene var hun nokså beruset. Hun har også klart å si at gutter ikke burde bli noe eldre når de var 23 :p

Men tror hun har fått problemer på skolen nå ettersom det kommer ut at hun har "holdt på med elever".

Dette er i Hamar btw.

skriver som gjest da jeg ikke vil at noen skal få problemer av dette :p

Den historien har jeg hørt om. Dreier dette seg om en kar ved navn Ola?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...