hiddendiamond Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er nok p.d. ulovlig å ta bilde av lærerne på skolen ja, hadde det derimot vært på offentlig sted så hadde de ikke måttet gi sitt samtykke. Men jeg tror ikke inne i en skolebygning regnes som offentlig sted. <{POST_SNAPBACK}> Noen skoler er offentlige . Andre er ikke det. alle steder som ikke er private er offentlige, skogen,gata ,skoler(selv om de er ''private''/(friskoler)*leeeeeeeeeer*)hahahahhaha Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Håper hun kommer til skolen min. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Håper hun kommer til skolen min. Håper hun blir vikaren min i spansk, og at hovedlæreren flytter til Spania og blir fastboende der. Kommer til å gjøre alt hun sier...spanskkarakteren min ville fått seg et løft med henne som lærer... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Håper hun kommer til skolen min. Håper hun blir vikaren min i spansk, og at hovedlæreren flytter til Spania og blir fastboende der. Kommer til å gjøre alt hun sier...spanskkarakteren min ville fått seg et løft med henne som lærer... Er vel andre ting som får seg et løft? 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvis hun hadde vært læreren min så hadde jeg gleda meg til skolen hver dag! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 chokke: :!: Det kan du si... Metalheart: Ingen mer soving i timen eller hva? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Håper hun kommer til skolen min. Oh my gad! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hun var saftig ja. Har dessverre ikke hatt noen fine på skolen min bortsett fra en helt standard gymlærer :/ Ekle 50 år gamle damer. Gode lærere tho... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kanskje denne South Park episoden får folk til å tenke http://allsp.com/l.php?id=e149 Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 haha, den episoden er bra. "Niiice...Xo" Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjenner noen som fikk stå i timen av å se *puppene* til matte læreren. jaja Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var det en hann? :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper hun kommer til skolen min. Errmh...? Hun var ikke fin i det hele tatt? Store pupper, men det er det eneste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper hun kommer til skolen min. jeg tenger en privat lærer, I think I just found her Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denne klassikeren fra Van Halen passer vel inn i tråden Van Halen - Hot for teacher Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper hun kommer til skolen min. Errmh...? Hun var ikke fin i det hele tatt? Store pupper, men det er det eneste. Du har dårlig smak Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper hun kommer til skolen min. Errmh...? Hun var ikke fin i det hele tatt? Store pupper, men det er det eneste. Du har dårlig smak QFT! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper hun kommer til skolen min. Errmh...? Hun var ikke fin i det hele tatt? Store pupper, men det er det eneste. QFT Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper hun kommer til skolen min. Errmh...? Hun var ikke fin i det hele tatt? Store pupper, men det er det eneste. QFT Bedre enn buruglene man vanligvis finner. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hun drar nok definitivt snittet på lærerne opp. Men hva pene jenter gjelder, så var hun ikke mye å skrive hurra for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg