Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gikk der selv for et par år siden. Husker vi fant bilde i FHM. Og ei i klassen min da var på forsia av Vi Menn. Læreren kjøpte det da ^^ 9642760[/snapback] Hehe, var vel i 2005 hun var i FHM ja... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ei i klassen over meg var med i FHM og *væremedigjengen* Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har ikke noen lærere, men har 2 tolker i klassen som er så deilige at det er deilig... hu ene har vært i FHM... 9636916[/snapback] Du går på Heimdal VGS, ikke sant? 9639605[/snapback] How did you know? :!: 9642177[/snapback] Kjenner damene jeg Endret 5. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har ikke noen lærere, men har 2 tolker i klassen som er så deilige at det er deilig... hu ene har vært i FHM... 9636916[/snapback] Du går på Heimdal VGS, ikke sant? 9639605[/snapback] How did you know? :!: 9642177[/snapback] Kjenner damene jeg 9643290[/snapback] Så hva heter de... hårfarge Endret 5. oktober 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Se min signatur, da vil du skjønne det. Jeg er god venn med hennes x, så veit du det. Hvis du tror meg ikke, så vær så god. Bare vær frekk. Forresten hun heter Mona Endret 5. oktober 2007 av Fox Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noe sier meg at jeg bør bare overse dette her. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noe sier meg at jeg bør bare overse dette her. 9643673[/snapback] Du som legger ann til dte når du kaller meg frekk... hvor i svarte var jeg frekk? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 «Så hva heter de... hårfarge» i øyne mine var du spydig, kanskje du mener det ikke. Men jeg oppfattet det slikt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 «Så hva heter de... hårfarge» i øyne mine var du spydig, kanskje du mener det ikke. Men jeg oppfattet det slikt. 9643930[/snapback] Jeg vil jo bare sjekke at du faktisk kjenner dem, og ikke bare kødder... Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er greit, misforståelse Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) mr Olsen er redd for Fox sin uttalelse ? ^^ Kult da! Men er mange ganger jeg lurer : Greit, lærerne burde jo vite, at man sikler ganske godt etter dem saftige : Er det gjensidig ? Jeg mener, man blir jo ikke mye mindre kåt når man runder 25-30 Endret 6. oktober 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 mr Olsen er redd for Fox sin uttalelse ? ^^ 9650702[/snapback] huh? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Strider det mot noen rettnings linjer og legge ut bilder av lærerne her? 9636939[/snapback] I 8. klasse fikk jeg dritmye kjeft og brev med hjem for å legge ut bilde av læreren på hjemmesiden min fra en klassetur. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Men er mange ganger jeg lurer : Greit, lærerne burde jo vite, at man sikler ganske godt etter dem saftige : Er det gjensidig ? Jeg mener, man blir jo ikke mye mindre kåt når man runder 25-30 9650702[/snapback] Det vil jeg tro er høyst forskjellig. De fleste voksne trenger et annet voksent objekt for at ting skal klaffe. Fjortis-oppførsel er dermed ikke spesielt attraktivt, for å si det sånn. Men rent kroppslig kan ungdom ofte være tiltrekkende. Mange menn f.eks. tiltrekkes av unge, pene jenter som har en fullt utviklet kropp. Lærere er vel bare mennesker de også, men de er som regel spesielt oppmerksom på å holde en strikt linje mellom lærer og elev. De kan altså være tiltrukket av eleven seksuelt, men holder masken allikevel. Endret 6. oktober 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bortsett fra de som faktisk går i et forhold med elever og utnytter dem. Dere har sikkert hørt om dama som hadde et forhold til en gutt på ungdomsskolen. Hun hadde filmet seg selv og distribuert det til elevene. Ble satt bak murene ganske fort. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ser ikke problemet med den saken, gutten hadde det nok helt topp, han fikk nydelig fitte på en så ung alder. Det var ikke en stygg lærer heller, så det burde ikke blitt noen sak. Ærlig talt, det burde det ikke blitt! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei, gutten var 14-15 og dama var en skikkelig hot blondine mellom 30-40. Det hadde ikke blitt noen sak hvis gutten hadde vært over 18. Det var bare fordi han var mindreårig at det ble noen sak. Men ok, nok avsporing. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Poster her som gjest pga noen i forumet kjenenr meg, ønsker ikke at de skal vite det. Men for å svare deres spørsmål om det kan være også gjensidig, eller om de liker elever. Er svaret ja. Jeg har opplevd det to ganger i direkte, en på grunnskole og en på vgs. Da jeg sluttet på grunnskole, sa klassestyren min til meg at hun liker meg men hun er for gammel. Ble sjokket, hun og klassen min visste at jeg likte henne. Hun var rundt 30 år og heit! Da jeg gikk på vgs, en dag var jeg veldig dårlig men kom på skolen likevel. Var helt bleik og sånt, læreren gikk til meg og sa lav "Du kan reise hjem, du er ikke pen idag som du pleier å være". Jeg har også opplevd flere samme situasjoner med hun, så jeg har ikke misforstått hennes signal hvis dere tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg