Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Strider det mot noen rettnings linjer og legge ut bilder av lærerne her? 9636939[/snapback] Ikke annet enn når du tok de... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hadde ei skikkelig milf som assistent i klassen vår i 10 klasse. Vanskelig å konsentrere seg da ja. *mimre* Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Strider det mot noen rettnings linjer og legge ut bilder av lærerne her? 9636939[/snapback] Ikke annet enn når du tok de... 9636977[/snapback] Betyr det at de som har bilder av de pene lærerne kan laste de opp? Hvis det er lov så vil jeg se bilder.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det å ta bilder av lærerne er ulovlig så lenge de ikke har gitt sitt samtykke... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ok. Kan ikke de av dere som har bilde av lærerne og som har "samtykke" til det laste opp bildene? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det ikke omvendt angaaende bilder? at man MA si ifra om man ikke vil bli tatt bilde av... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det ikke omvendt angaaende bilder? at man MA si ifra om man ikke vil bli tatt bilde av... 9637743[/snapback] Snikfoto i dusjen er ulovlig...forklar den... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er nok p.d. ulovlig å ta bilde av lærerne på skolen ja, hadde det derimot vært på offentlig sted så hadde de ikke måttet gi sitt samtykke. Men jeg tror ikke inne i en skolebygning regnes som offentlig sted. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det er nok p.d. ulovlig å ta bilde av lærerne på skolen ja, hadde det derimot vært på offentlig sted så hadde de ikke måttet gi sitt samtykke. Men jeg tror ikke inne i en skolebygning regnes som offentlig sted. 9637876[/snapback] Noen skoler er offentlige . Andre er ikke det. Endret 4. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er nok p.d. ulovlig å ta bilde av lærerne på skolen ja, hadde det derimot vært på offentlig sted så hadde de ikke måttet gi sitt samtykke. Men jeg tror ikke inne i en skolebygning regnes som offentlig sted. 9637876[/snapback] Noen skoler er offentlige . Andre er ikke det. 9637938[/snapback] Rettelse Noen skoler er offentlige . Andre er ikke det Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke mange fine lærer på min skole, men vi har endel deilige jenter i klassen ,så det gjør ikke så mye Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det ikke omvendt angaaende bilder? at man MA si ifra om man ikke vil bli tatt bilde av... 9637743[/snapback] Snikfoto i dusjen er ulovlig...forklar den... 9637780[/snapback] Hva har snikfoto i dusjen med dette a gjore? Snakk om ordinaere bilder av en laerer som er TILF (Teacher i'd like to FUCK) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du kan ikke legge ut bilder av en annen person uten tilatelse. Men blir jo litt rart, siden folk legger jo ut bilder av folk på facebook og andre steder uten å spørre. Så regler er vel til for å brytes. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du kan ikke legge ut bilder av en annen person uten tilatelse. Men blir jo litt rart, siden folk legger jo ut bilder av folk på facebook og andre steder uten å spørre. Så regler er vel til for å brytes. 9638560[/snapback] Det handler vel litt om sammenhengen bildene er tatt i. Si du legger ut bilder på facebook av venner o.l. så er det vel lite trolig at disse har så mye imot det, regelen er vel litt fleksibel. Men rent juridisk har man vel ikke lov til å spre bilder offentlig av personer som ikke vil det. Tror sammenhengen har mye å si. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er nok p.d. ulovlig å ta bilde av lærerne på skolen ja, hadde det derimot vært på offentlig sted så hadde de ikke måttet gi sitt samtykke. Men jeg tror ikke inne i en skolebygning regnes som offentlig sted. 9637876[/snapback] Det er feil. Man kan ikke ta bilder av noen på offentlig plass og publisere dem uten tillatelse, dersom personen kan identifiseres. Om vedkommende derimot ikke er motivet i bildet men en forbipasserende er saken litt annerledes. Dersom du tar et bilde av stortinget, og det er 10 stk som tilfeldigvis går forbi i forgrunnen kan bildet publiseres uten tillatelse. Å ta et portrettbilde av en person forann stortinget, og publisere det uten deres tillatelse, er ikke lov. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da jeg gikk allmenn i 02/03, hadde jeg en ganske heit mattelærer. Alenemor med dyp utringning, stramme dongeribukser/skjørt og synlig tanga, som alltid bøyde seg ned over/foran/ved oss for å hjelpe oss. Var vanskelig å være gutt da:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke noen lærere, men har 2 tolker i klassen som er så deilige at det er deilig... hu ene har vært i FHM... 9636916[/snapback] Du går på Heimdal VGS, ikke sant? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sensurer ansiktet til læreren, så laster du opp bildet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke noen lærere, men har 2 tolker i klassen som er så deilige at det er deilig... hu ene har vært i FHM... 9636916[/snapback] Du går på Heimdal VGS, ikke sant? 9639605[/snapback] How did you know? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Gikk der selv for et par år siden. Husker vi fant bilde i FHM. Og ei i klassen min da var på forsia av Vi Menn. Læreren kjøpte det da ^^ Endret 5. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg