Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Her er et bilde jeg selv mener er et av de bedre skate bildene jeg har tatt. Har prøvd på de siste bildene å kjøre litt min egen stil med en mørk bakrunn og et opplyst motiv, noe som jeg syntes selv funker veldig bra og har fått god respons på! Så fyr løs, hva syntes dere? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Tøft det, veldig bra lyssetting. Bruker du en blits fra hver side med SU-800 på kamera? Ser ikke helt ut som han har kontroll på brettet men Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Her er et bilde jeg selv mener er et av de bedre skate bildene jeg har tatt. Har prøvd på de siste bildene å kjøre litt min egen stil med en mørk bakrunn og et opplyst motiv, noe som jeg syntes selv funker veldig bra og har fått god respons på! Så fyr løs, hva syntes dere? 9623558[/snapback] Ja det gjør jeg, 2x SB-600 og en SU-800. Han lander trickset helt fint, og trickset heter 360 flip. Takk for svarr og håper på flere:) Lenke til kommentar
jonnablaze Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tøft bilde og tøft tricks! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Synes du har begynt å bli ganske flink nå, men må innrømme at jeg like blue sky skate bilder med litt freshere farger, så liker bl.a avatar bilde ditt bedre. Men du er absolutt inne på noe Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Synes du har begynt å bli ganske flink nå, men må innrømme at jeg like blue sky skate bilder med litt freshere farger, så liker bl.a avatar bilde ditt bedre.Men du er absolutt inne på noe 9625186[/snapback] Takk for det, skal prøve å fange litt mer av de da;) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Yes, endelig presenterer du et bilde som treffer midt i for meg. Sett bort fra de jeg har kommentert som gode, så har jeg vært rimelig likegyldig til noen av dine bilder. Dette kan jeg ikke være likegyldig til. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk for det PM, som sagt liker jeg svarene dine. Du gir meg noe å strekke meg etter. Flott at du likte dette bildet, det gjør meg glad:) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Bildet er mye bedre enn ditt forrige. Her passer bakgrunnen vesentlig bedre. Fine linjer i taket, som gir god dybde - særlig når du har brukt fish-eye. Posituren er artig og lyssettingen meget god. Ikke like livlig som utebildene dine, men helt klart et av dine beste innebilder. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette var slett ikke verst! Likte godt belysningen i bildet. Bra Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk for det begge to;) Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Synes både vinkel og lyssetting blir litt kjedelig her. Har sett bedre bilder fra deg. Liker bedre når du har med litt omgivelser. Blir kanskje også litt mye ramp og litt lite skater med i bildet. Kanskje gått litt nærmere? (Selv om kanskje det blir å gå i veien for skateren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå