arnezn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet hvorr jeg får tak i effektanlegg? Har prøvd å leite på alle nettbutikene jeg vet om men finner ikke.. Tips om trimming ++ Lenke til kommentar
arnezn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja har funne den siden å alt me trimsett, men effektanleg klarer jeg ikke å finne.. Hjelp mææi Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De tok vekk effektannlegget på autopidzer da dette var veldig dårlig. Ellers kan du se hva de har her, http://www.moto-trade.no/butikken/index.ph...dc451f775930e71 Utklipp fra Sol Debatt : Det som er med den potten du har på nå er at det sitter en katalysator i bakre del av potten. Den sperrer for all eksosen som skal ut og skaper da en varmedanning i hele anlegget som absolut ikke er godt for motoren. Varmen på eksosen er varmere før den går ut enn når den kommer ut av sylinderen. Har målt med spesial verktøy vi har på skolen og temperaturen på bakpotten når katalysatoren er i, er ca. 900 grader og da er HELE potten rødglødene.. Lenke til kommentar
arnezn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Effektanlegg må funke veldig bra, orginal anlegget er så tett å bare et tynt rør, jer ingen motstand.. Så det trur jeg ingenting på... Andre med som vet? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva snakker du om arnezn? De solgte et effektanlegg på autopidzer som var veldig dårlig, derfor tok de det vekk.. Lenke til kommentar
arnezn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Åja sir du d, har du SMC selv? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke vær så sur da.. Nei? Men vurderer å kjøpe en selv.. Det om eff.anlegget leste jeg en plass. http://www.offroad.no/forum/lofiversion/in...php/t62503.html så ikke klag på meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå