Raymann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så lenge jeg får Haze, Ratchet og Uncharted før jul skal jeg være fornøyd. Men synd at det er så mange utsettelser, PS3 trenger mer spillmangfold. 9625142[/snapback] Så du vet at Haze blir bra? Alle rapporter tyder på det motsatte. Lenke til kommentar
Raymann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når kjem det til 360? 9624950[/snapback] Spillet er sikkert ferdig på 360 allerede men de har vel en kontrakt som gjør at PS3 skal få det først. Helt opplagt at PS3 sliter med Unreal engine 3, defor også denne utsettelsen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ferdig? dem måtte drive å knote med modsene på 360 etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ifølge utviklerne skal UT3 flyte bedre på PS3 enn X360 da. Lenke til kommentar
Raymann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Og der kom bekreftelsen på mine mistanker. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry9625869 Midway Encountering Unreal Engine Issues on PS3 Area 51: Blacksite latest to suffer unexpected delay. Not long after Midway announced Unreal Tournament 3 would be moving out of the 2007 release timeframe on the PlayStation 3, Midway CEO David Zucker held a conference call to address how this would affect their financial situation through the rest of the year. Zucker was very specific about the company's roadblocks on the PS3 platform, citing "technical issues with the Unreal Engine 3.0" with finishing work on the PS3 versions of Stranglehold and Area 51: Blacksite. Consequently, Area 51: Blacksite will be arriving three weeks after the Xbox 360 and PC versions drop at the end of October, while Stranglehold remains an unspecified fourth quarter release. Midway says the technical issues on the PS3 have been ironed out, however, and following the release of Unreal Tournament 3 in early 2008, they expect the PS3 versions to arrive date and date with Xbox 360 and PC SKUs going forward. Så kanskje dere skal være litt mindre skråsikre på ting dere ikke har peiling på? Lenke til kommentar
eras Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 jaja ingen spill jeg bryr meg særlig om som har blitt utsatt, men vi har da alle visst at unreal motoren ikke går så bra på ps3 som xbox.. men jeg liker den ikke altfor mye heller, for mye glinsende effekter med unreal motoren.. men men sier ikke at det er dårlig grafikk du får utav det heller. Lenke til kommentar
eras Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så du vet at Haze blir bra? Alle rapporter tyder på det motsatte. 9625660[/snapback] ehm hvor har du de kildene fra da? haze ser jo temmelig rått ut så langt. men du må vel høre en god anmeldelse eller bare skryt for at du skal akseptere noe som helst=) Lenke til kommentar
Raymann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så du vet at Haze blir bra? Alle rapporter tyder på det motsatte. 9625660[/snapback] ehm hvor har du de kildene fra da? haze ser jo temmelig rått ut så langt. men du må vel høre en god anmeldelse eller bare skryt for at du skal akseptere noe som helst=) 9625928[/snapback] Jeg setter i alle fall ikke min lit til spill som ikke er ferdige, får middels bra omtaler i previews og ikke er en oppfølger av et bra foregående spill. Jeg venter på anmeldelser ja, logisk nok. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 He he, du har alle konsollene, Toman Tror heller det er vi som har grunn til å være furt ... 9623449[/snapback] Hehe jeg ville ha PS3 versjonen mest pga jeg ikke har live til 360 da men søren att spillet blie utsatt, jeg har følt att det har ligget lenge i lufta Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når kjem det til 360? 9624950[/snapback] Spillet er sikkert ferdig på 360 allerede men de har vel en kontrakt som gjør at PS3 skal få det først. Helt opplagt at PS3 sliter med Unreal engine 3, defor også denne utsettelsen. 9625689[/snapback] Det er lenge siden vi på forumet har hatt en som deg Raymann. Sist vi hadde en som deg så ble han satt på ferie en del ganger pga alt dritten han gravde opp om PS3 og måten han presenterte det på. Så kjøpte han seg til slutt en PS3 og krøp til korset og lovpriste den konsollen over 360......true story. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg som gledet meg til dette. Jaja får vel vente litt lenger da. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Resterende lineup med eksklusive spill for resten av året: Folklore - 12.okt 2007 The Eye of Judgement - 26.okt 2007 Singstar - November 2007 Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - 7.nov 2007 Lair - 9.nov 2007 Haze - 23.nov 2007 Uncharted: Drake's Fortune - 5.des 2007 Gran Turismo 5 Prologue - 13.des 2007 Folklore og Lair ville jeg ha holdt meg unna. Eye of Judgement virker som en billig gimmick. Ratchet tror jeg blir bra. Haze kan også bli bra, men neppe noen Halo-killer. Uncharted er jeg litt tvilende til, men det har potensiale. GT5 Prolouge er en sikker hit. 9623733[/snapback] Får en dag 13desember blir, GT5 prologue og jeg fyller året da Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så du vet at Haze blir bra? Alle rapporter tyder på det motsatte. 9625660[/snapback] ehm hvor har du de kildene fra da? haze ser jo temmelig rått ut så langt. men du må vel høre en god anmeldelse eller bare skryt for at du skal akseptere noe som helst=) 9625928[/snapback] Jeg setter i alle fall ikke min lit til spill som ikke er ferdige, får middels bra omtaler i previews og ikke er en oppfølger av et bra foregående spill. Jeg venter på anmeldelser ja, logisk nok. 9625951[/snapback] Vet at moderatorene ikke liker at vi begynner, men sånne uttalelser er for bra til å bli oversett (Dette, til litt ned, kan slettes når "Raymann" sine poster blir slettet) As we mentioned in our last preview (link at the end of the page), we have high expectations for Haze Perhaps most impressive, though, is the four-player co-op gameplay. The intensity and enjoyment is completely heightened with the addition of other players and it's clear this will be one of the main selling points for the game (we did experience a few graphical hiccups during our co-op session, but fully expect those to be resolved later). The game still looks fantastic, but a number of tweaks have been added to make the title a good bit slicker. For instance, your weapon isn't locked directly at the bottom of your view but moves and bobs in a natural motion, especially when fired. It's a subtle thing to be sure, but the natural weight and motion of your weapon makes everything look more realistic and less game-like (in a good way). Judging by the Haze demo, they're not worried about deviating heavily from fun-loving TimeSplitters, either. Indeed, we expect Haze's grittier approach to march up your most-wanted lists as Free Radical better articulates the game in the months ahead. Men som vi alle vet er det å eie en Xbox 360 i noen tilfeller mer relevant en objektive journalister. (Til hit kan det tas bort ) Det at UT3 ble utsatt er vel ikke akkurat en bombe Det er jo fint at det faktisk ikke er endelig, men tviler på at spillet rekker å bli sluppet i år dessverre. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Før alle går i gråteboksen så vit at det finnes håp LINK Flere maps osv + mer polished er jo flott. At de hadde trøbbel med å få portet motoren til PS3 overrasker meg absolutt ikke.. Men så lenge det på tross av det kjører bedre enn GeOW, så er jeg fornøyd =) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Før alle går i gråteboksen så vit at det finnes håp LINK Flere maps osv + mer polished er jo flott. At de hadde trøbbel med å få portet motoren til PS3 overrasker meg absolutt ikke.. Men så lenge det på tross av det kjører bedre enn GeOW, så er jeg fornøyd =) 9630767[/snapback] Så bra da, håper dem rekker å lansere spillet iår, men viss dem trenger mer finpuss så er det bare flotters Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syntes Haze ser veldig lovende ut. Og jeg digga dem når de offentliggjorde spillet så nært før release, isteden for å melke det for navnet i flere år i forveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå