Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 UT3 til PS3 er blitt utsatt til 2008. Lanseringsdatoen til PC står, men vi PS3-eiere må nok vente litt lenger. Kilde Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei faen ta! Dette skulle jo være PS3 eksklusivt og hele pakka, så får PC det først Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Neiii! Faen da, dette var det spillet omtrent jeg ser mest fram til som kommer til PS3 Gledet meg lenge til dette spillet, men så er det utsatt, kom ikke som en bombe egentligt Men får håpe att Ratchet And Clank og Uncharted kommer iår, viss dem og blir utsatt så har jeg ikke hatt ps3 spill siden juli Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hehe hva er det som skjer egentlig ? Det som mangler nå er at Assassins Creed blir utsatt. Nå er det vel totalt over 8 titler som jeg har gledet meg til som blir bare utsatt. Men det verste med UT3 er at nå kommer jeg til å kjøpe det til PC istedenfor til PS3, er så teit dette. Kunne vært kult å kjørt fps på storskjerm. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg må virkelig si at PS3 sliter med å få titlene i tide nå. Utsettelser gir aldri gode resultater på markedet. Trist det her ... Ikke at jeg personlig skal ha spillet, men skjønner jo at dette er et av satsingsprosjektene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hehe hva er det som skjer egentlig ? Det som mangler nå er at Assassins Creed blir utsatt. Nå er det vel totalt over 8 titler som jeg har gledet meg til som blir bare utsatt. Men det verste med UT3 er at nå kommer jeg til å kjøpe det til PC istedenfor til PS3, er så teit dette. Kunne vært kult å kjørt fps på storskjerm. 9623372[/snapback] Det lurer jeg på og, ene gromtitlene til den andre blir utsatt...... Noe som er forferdelig synd siden jeg ikke har god nok pc til å dra UT3 og ikke noen andre spill som bioshock eller GeoW, eneste spillene denne driten tar er Half Life 2 på high med bare 4xAA Så da må jo jeg velge det til enten PS3 eller xbox 360 og begge er vist satt til lansering neste år Men viss PS3 versjonen av UT3 kommer mangen måneder før 360 så velger jeg til den siden jeg ikke har live til 360en Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 He he, du har alle konsollene, Toman Tror heller det er vi som har grunn til å være furt ... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Yes, there is a chance it will come out in December. In addition there is some good news as well. A little extra time in development means that now the PS3 version will have all of the same maps as the PC version which wasn’t previously expected to be the case. Kilde: http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=577872&page=2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ah Liquiddant du var ute et kvarter før meg Ubertriste greier dette. Da gjenstår bare Assansins Creed som en 'måha tittel. Ellers så er vel alt annet utsatt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Resterende lineup med eksklusive spill for resten av året: Folklore - 12.okt 2007 The Eye of Judgement - 26.okt 2007 Singstar - November 2007 Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - 7.nov 2007 Lair - 9.nov 2007 Haze - 23.nov 2007 Uncharted: Drake's Fortune - 5.des 2007 Gran Turismo 5 Prologue - 13.des 2007 Folklore og Lair ville jeg ha holdt meg unna. Eye of Judgement virker som en billig gimmick. Ratchet tror jeg blir bra. Haze kan også bli bra, men neppe noen Halo-killer. Uncharted er jeg litt tvilende til, men det har potensiale. GT5 Prolouge er en sikker hit. Endret 2. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Her har vi både gode og dårlige nyheter, dårlige er det med utsatt. Gode er at vi får antageligvis de samme mappene som pc får. Så utsettelse 1 måned klarer jeg, så lenge den ikke blir utsatt sånn 1.halvt år som mange andre spill har blitt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er offisielt utsatt til 1.kvartal 2008 Vil tippe februar/mars. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 UPDATE: Mark Rein writes on the official Epic Games forums that the delay is not set in stone and that Midway was simply warning investors about the possibility of a delay, adding that "our goal is still to get the PS3 version of UT3 in stores before the end of 2007." He later writes "there is a chance it will come out in December." The silver lining is that the PS3 version will now feature all of the maps present in the PC version. Thanks, Shane! En oppdatering i Kotaku-posten. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når kjem det til 360? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Skulle visstnok bare være noen måneder etter PS3 release, men vi får se nå som den også ble utsatt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når kjem det til 360? 9624950[/snapback] Midway president and CEO David Zucker said in an investor conference call that there is no announced timing on the release of the Xbox 360 version of Unreal Tournament 3. However, a Midway representative confirmed to GameSpot that UT3 would still see a period of console exclusivity on the PS3. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så lenge jeg får Haze, Ratchet og Uncharted før jul skal jeg være fornøyd. Men synd at det er så mange utsettelser, PS3 trenger mer spillmangfold. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så lenge jeg får Haze, Ratchet og Uncharted før jul skal jeg være fornøyd. Men synd at det er så mange utsettelser, PS3 trenger mer spillmangfold. 9625142[/snapback] Litt enig med deg.. Hadde håpa sterkt på UT3, men så lenge eg kan stikke innom gamezone og kjøpe Haze 23.november, så skal eg ikkje klage Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Slettes ikkje noe tap for meg dette her, serien blei bånn i bøtta etter det første unreal tournament som kom meiner eg da. Dessuten har PS3 ein liten håndfull andre titler eg gjerne tar i mot med åpne armer Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Rimelig tragisk trend dette her, og følgelig høyere utviklingskostnader enn først antatt for utviklerene. Hadde ikke sovet veldig godt dersom jeg ikke visste om et prosjekt ville koste 200 eller 300 millioner, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå